Hotel Amira **

Hotel Amira
Amira
6,5

17 reviews over Hotel Amira in het Nederlands

Prima hotel in het echte Hammamet

Martineair, 23-10-2013

Snap niet dat iedereen zo negatief is! Prima hotel, elke dag schoongemaakt, ja geen superluxe inrichting e.d. maar daar is de prijs dan ook naar. Heerlijk en erg mooi zwembad, ruime kamer met groot balkon en bad, bed goed te doen. Wel erg gehorig, dat was mijn grootste nadeel, + ontbijt stelt erg weinig voor. Avondeten vind ik nog te doen, je moet gewoon zout bij de soep doen, en er is altijd wel 1 maaltijd die ok of zelfs lekker is :).

Hotel zit in het echte Hammamet, niet in toeristenwijk, grote pre.

Gereisd alleenreizend in september 2013

Mooi hotel in leuke omgeving

Yvonne vd Kooij, 6-1-2011

Het Hotel was qua prijs/kwaliteit goed. Als je opzoek bent naar wat meer luxe zou ik wel kiezen voor een ander hotel maar als je tevreden bent met een simpele accommodatie is dit hotel zeker aan te raden. Er is een leuk zwembad aanwezig en elke avond zijn er activiteiten gepland(ook voor kleine kinderen). Je kunt makkelijk vanuit het Hotel naar het centrum van Hammamet en ook makkelijk naar andere plekken per taxi of bus. Er zijn veel activiteiten buiten het Hotel te doen, denk aan Saharatocht, Kameelrijden, Squadrijden, rondreis naar Tunis, Carthago en Sidi Bou Said.

Zeker aan te raden!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Slecht hotel

bas23, 23-10-2010

Kamers zijn oud en zien er niet netjes uit, badkamer was vies en het water werd slechts lauw. Wij zaten aan een soort binnenplaatsje met ons balkon wat het geheel qua uiterlijk iets beter maakte.

Ligging is oke, met taxi (kost bijna niets) zit je zo in t centrum.

Eten is verschrikkelijk slecht, aan te raden is om niets daar te eten maar een restaurantje in de buurt op te zoeken.

Zwembad ziet er leuk uit maar let op voor ooronsteking omdat het niet wordt schoongemaakt. Dokters daar zijn uit ervaring erg duur.

Klein pooltafeltje was wel grappig.

Het hotel is niet aan te raden.

Het land zal ik niet meer naar terug gaan ik vind het land niet mooi en de mensen niet vriendelijk.

Gereisd met vrienden in januari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Amira bij:

Dit niet meer...Een absolute afrader!

R en M, 22-9-2010

Sterk verouderd hotel met een meer dan verschrikkelijke overlast van het bedroevend slechte animatieteam. De zwembad'baas' vermaakt zich liever met de gasten in de zin van .. wie kan ik versieren en aan me binden, in plaats dat hij zich met zijn werk bezighoudt. Het Hotel voorziet in zwaar onder de maat onderhouden kamers waar veel aan mankeert. Het personeel is vriendelijk en gewillig, maar geslagen door onmacht over de beroerde kwaliteit. De receptionist die aan de bar zijn biertje hijst met lokale mensen weet veel, maar niet wat werken is. De kamers worden maximaal met de armoedige tools onderhouden door buitengewoon vriendelijke mensen welke enorm hun best doen. Geen waslijnjtes op het balkon.. geen hygienische stoelen op de slaap, zit, lig, woonkamer.. kapotte douchekoppen.. kapotte toiletbrillen.. uit elkaar vallende ligbadconstructies..bij elkaar geraapte accesoires..Geen aanrader
Gereisd met partner in september 2010

Leuk voor één keer, niet voor herhaling vatbaar.

Deborah Klap, 27-3-2010

Hotel Emira is een simpel hotel. De ligging is leuk, met een taxi voor 2 dinar zit je zo in het centrum. Er is een zwembad aanwezig, ligbedjes staan voor je klaar en de tuin is mooi ingericht. Op het complex kun je eenvoudig eten.

De kamers zijn redelijk. De bedden liggen goed en er wordt goed schoongemaakt. De badkamer was een hel. Schimmel, vies toilet, etc. Ik voelde me viezer als ik onder de douche vandaan kwam, dan daarvoor. Zegt genoeg, denk ik.

Geef de zwembadman een fooi in 't begin van de vakantie en hij maakt elke dag een bedje voor je klaar.

Tip: ga niet naar 't strand als je er niet van houdt dat 140 geilende mannen op 1 meter afstand van je gaan staan alsof je een attractie bent.

Gereisd met vrienden in juli 2009

rustig, warm en gezellig

Lottie, 24-8-2009

Het hotel was erg goed verzorgd. Het was er schoon. Het personeel is op en top vriendelijk. Daar kan bijna niemand aan toppen. Er is ook een hele aardige badmeester die je overal mee wilt helpen, een leuke staptent, een leuk restaurant of een goed stukje strand. de ligging is best goed. Je kunt heel makkelijk naar het strand met het busje van het hotel wat 1 x in het uur gaat. Dan kom je bij een privestrand waar je gratis aan een tafeltje kunt zitten met kuipstoelen. je kunt ook heel makkelijk met taxi naar oud en nieuw medina. Taxi kost echt niets! Wel op de meter laten rijden! Anders wordt je afgezet. Het avondeten blijkt er heel erg vies te zijn bij het hotel. Wij hebben alleen ontbijt gehad en dat was goed te doen. Kamers waren leuk en ook schoon. De airco's doen het niet allemaal. Wij hebben 2 kamer gehad maar beide met kapotte airco. voor de kids is er een speeltuintje en een appart klein zwembadje. Er zijn genoeg ligstoelen bij het zwembad. echt goed te doen in dit hotel.
Gereisd met vrienden in juli 2009

Prima hotel voor weinig geld!

Rick & Ilona, 18-8-2009

Wij verbleven in augustus 2009 in dit hotel. Het is ons heel erg mee gevallen na een aantal negatieve berichten op bepaald vakantiebeoordelingsites.

De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Je betaald weinig en je krijgt veel. De kamers zijn heel netjes en schoon. Het is niet super de luxe, dat is logisch anders neem je wel een 5 sterren hotel.

De service van het hotel is goed. Er gaat elk uur een strandbus heen en weer en je betaald niets. Wij hadden alleen ontbijt en dat was oké. Er was alleen niet heel veel beleg.

Het zwembad is goed en er wordt altijd een plekje voor je gezocht, ook al kom je later naar het zwembad.

Bij de receptie spreken ze goed Engels.

Kortom leuke vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2009

Redelijk

Leonie & Youri, 8-8-2009

Hotel Emira is een redelijk hotel. Het personeel is over het algemeen vriendelijk maar de kamers zijn matig. Het ziet er allemaal een beetje smoezelig uit. Als je echter een fooitje neerlegt voor het kamermeisje wordt er een stuk beter schoongemaakt. Het zwembad is wat klein. Als je niet opt tijd bent kun je geen bedje meer krijgen. De badmeester doet wel altijd zijn best om een mooi bedje voor je te regelen. De Sahara-tour is een absolute aanrader voor ieder die Tunesie bezoekt. Het zijn 2 vermoeiende dagen maar ze zijn het absoluut waard.
Gereisd met partner in augustus 2009

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Patricia, 29-7-2009

Simpel hotel, met simpele voorzieningen. Het is allemaal goed, maar niet bijzonder.

Alles wordt netjes schoon gehouden en je kunt er 's middags/ 's avonds tegen voordelige prijzen eten.

Wij hebben alleen logies en ontbijt genoten, dus over het diner kan ik niet oordelen.

Het ligt op 20 minuten lopen van het oude centrum, dat is goed te doen. Taxi's zijn erg voordelig mocht je geen zin hebben om te lopen.

Gereisd met partner in juli 2009

Goed te doen, als je niet te veel verwacht

Rolf, 13-6-2009

We zijn hier alweer een poosje terug geweest (september 2007). Het is een erg simpel hotelletje, maar dat was ons bij het boeken ons ook al wel duidelijk. Het zwembad was oké, verder zijn er eigenlijk geen faciliteiten (o ja, er stond nog een pannenkoekenbakker die lekker pannenkoeken bakte).

De ligging beviel ons goed, omdat je juist niet in het toeristische gedeelte zit, maar midden tussen de Tunesiërs, met veel kleine winkeltjes in de buurt. Wat betreft het personeel: De oudere mannen zijn chaggerijnig en de vrouwen en jonge mannen zijn juist wel aardig. Het strand was heerlijk rustig en heel mooi (tenminste, die op loopafstand ligt). Er gaat ook een busje naar een strand, maar dat strand vonden wij veel minder mooi.

Wij hadden halfpension geboekt; het ontbijt was karig, maar redelijk te eten. Bij het avondeten had je elke avond keuze uit 2 menu's, redelijk vaak hetzelfde, maar wel goed te eten.

Kortom: Verwacht zeker niet te veel, dan is het goed te doen in dit hotel.

Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Amira bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amira in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amira scoort een 6.45 uit 10 op basis van 18 reviews.