Hotel Abou Nawas Hammamet ****

Abou Nawas Hammamet

7 reviews over Hotel Abou Nawas Hammamet in het Nederlands

Een geweldige vakantie

Lex en Carla, 18-10-2008

De vakantie was geweldig. Mooi hotel, prima eten, vriendelijk personeel. Jammer dat onze duitse touroperator geen enkele aandacht heeft voor de Nederlandse gasten. We waren de enige Nederlanders en er was geen enkele informatie in het Nederlands te vinden. De hostess was er alleen voor de Duitse gasten. De informatie beperkte zich tot het aanprijzen van excursies. (Duitse reisleiding).Voor antwoorden op onze vragen verwees ze ons naar de receptie, die ons weer terugverwees naar de hostess, m.a.w. zoek het zelf maar uit. Bij de terugreis wist ze niet dat er ook Nederlanders naar Amsterdam moesten, we kwamen dan ook pas net een uur tevoren op het vliegveld aan. De balie was al dicht. Konden gelukkig toch nog mee. Heel slecht georganiseerd. Tip: Doe in een welkomsenvelop wat algemene info in het Nederlands.
Gereisd met partner in oktober 2008

redelijk

RWL, 17-7-2008

vermoeden dat personeel kamer opkwam om te bellen met de vaste telefoon van onze kamer. Kregen erna ook een rekening van telefoneren terwijl we niet gebeld hadden. Dit veroorzaate nog wat problemen toen we wilden vertrekken. Uiteraard niet betaald.

Het hotel en accomodatie bij het hotel waren wel mooi, desondans is 4 sterren misschien iets teveel. Daarnaast was er qua drinken weinig keus bij het All inclusive.

Gereisd met partner in juli 2008

K.Vankan, 17-1-2008

Een goed hotel maar wel een beetje verouderd (kan een nieuw verflaagje gebruiken). Vriendelijk personeel. Lekker eten; voor iedereen zit er wel iets bij, Westers georienteerd maar ook lokale gerechten. We zijn o.b.v. all-inclusive hier 12 dagen geweest. Veel excursiemogelijkheden. Vooral de safari door Tunesie is erg leuk; wel vermoeiend: vroeg opstaan maar je ziet wel veel van het land! Mooi zandstrand met parasols (gratis) aangrenzend aan hotel; strandhanddoeken elke dag nieuw; je hoeft alleen borg te betalen. Kamers worden elke dag schoongemaakt: handdoeken worden hier ook elke dag vernieuwd. Verder veel te doen op strand (o.a volleybal); animatieteam is niet opdringerig. Je kan hier een leuke vakantie hebben voor een redelijke prijs.Ook geschikt voor gezinnen met kinderen.
Gereisd met partner in oktober 2007

Martijn en Liesje, 20-8-2007

Prima hotel! Direct aan het strand, wel in Hammamet Noord, maar met taxi voor 2€ zo in centrum.

Eten: buffet was lekker, enige variatie. Helaas viel Pizza-restaurant en BBQ niet onder All-Inclusive. De bar aan het zwembad met 's middags lekkere crêpes maakte dat wel goed.

Vriendelijke bediening en schone kamer.

Gereisd met partner in augustus 2007

Martijn en Liesje, 20-8-2007

Vriendelijke bediening en schone kamer.

Gereisd met partner in augustus 2007

Suzanne en Martine, 4-7-2007

Wij zijn net 2 weken terug en wij hebben er een fantastische tijd gehad. Dit is het eerste jaar dat dit hotel de All-inclusive formule hanteerd, alles loopt nog niet zo gladjes maar het personeel is er attent. Het eten is ook allemaal dik in orde, je hoeft niet bang te zijn om ziek te worden. Voor de rest is het een oud maar chic hotel. De prijs is echt een prikkie.
Gereisd anders in juli 2007

Nancy, 30-5-2007

Zeer goed hotel met prima eten, niet voor mensen die nepanimatie ed willen maar kwaliteit aan een prachtstrand met rust.......

AANRADER Hammamet is zeer rustig.......

Gereisd met partner in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Abou Nawas Hammamet bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abou Nawas Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abou Nawas Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Abou Nawas Hammamet scoort een 8 uit 10 op basis van 8 reviews.