Hotel Miramar Carthage Palace & Suites ****

Hotel Miramar Carthage Palace & Suites
Miramar Carthage Palace & Suites

1 review over Hotel Miramar Carthage Palace & Suites in het Nederlands

rebecca, 22-10-2007

wij zijn hier in juli 2007 geweest met 3 kinderen (twee tieners en een peuter) geen vermaak voor de kinderen wat wij juist prettig vinden. Hotel is zeer luxe en mooi ingericht. Wij hadden een super suite-en-suite. Het eten bij het buffet was waardeloos. je kunt ook in aparte restaurantjes eten (a la carte) dat is lekkerder maar ook niet echt super, je kunt dan nog het best een pizza bestellen. Erg schoon hotel,rustig en luxe. Helemaal goed dus. op het eten na, dat viel echt tegen
Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miramar Carthage Palace & Suites in Gammarth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miramar Carthage Palace & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miramar Carthage Palace & Suites scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.