Hotel Penelope ***

Penelope

72 reviews over Hotel Penelope in het Nederlands

Bagger

Marcel, 5-4-2013

Tjonge jonge, slechte schoonmaak, slechte service, eetzaal is meer een eetschuur! Alleen de ligging is wel aardig. Ook de kamers zijn eigenlijk te schandalig voor woorden. geen enkel idee waarom dit nog zo'n hoge waardering krijgt.
Gereisd met vrienden in januari 2013

Goed hotel !

Familie Lemmens, 24-8-2010

Hotel is mooi en verzorgd. Onze badkamer was wel wat verouderd. De airco liet ook wel te wensen over. Het eten was goed, desserts iets minder. Kindvriendelijk was het wel. De bediening aan tafel was ook niet altijd optimaal. Voor de rest was het wel een superleuke vakantie !
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

DIAREE!!!

Bert Blanckaert, 30-9-2008

Het eten was echt grotendeels niet te eten en de service trok op niets!
Gereisd anders in september 2008

lekker eten??

Sam Nuelant, 28-9-2008

Ik ben samen met enkele vrienden van 13/09 tem 20/09 naar Penelope beach geweest. Niemand van ons kon zich vinden in het eten van het hotel, met vele darmklachten tot gevolg....

De service in de eetzaal liet ook wel veel de wensen over, het duurde soms een half uur om 6 glazen op onze tafel te zetten. Onze kamers waren ook wel wat verouderd! mijn nachtkastje hing ongeveer 20° naar links.

Mijn vrienden en ikzelf zijn het er allemaal over eens dat dit niet onze droomvakantie was waar we zo lang op hoopten!!

Gereisd anders in september 2008

Fantastische reis!

Tim en Ellen, 28-9-2008

Wij zijn van 9 tot 16 september naar Club Penelope Beach geweest. Wij hadden een fantastische reis met een prachtig weer (gemiddeld 34 graden). Dit hotel is zijn vier sterren echt wel waard!

Het eten was gevarieerd, het personeel heel vriendelijk. Meisjes worden soms wel eens geplaagd, maar dit doen ze enkel om een beetje indruk te maken. Helemaal niet storend!

Ook de All-in formule was uitstekend: aan de poolbar waren er broodjes, pannenkoeken, pizza, frisse dranken in grote bekers,...

Kortom, voor de gewone werkmens of studenten (zoals wij) is dit gezellige viersterrenhotel een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2008

Tevreden maar toch

chris, 24-9-2008

Ik was hier in All in in de maand maart 2008 Goede service, prima bar personeel, keuken goed maar vrij ééntonig, mooi zwembad.

Kamers daarentegen in hotel zelf ruim maar verouderd, badkamer overjaars en niet meer proper te krijgen vandaar veranderd naar kamer in de bijgebouwtjes die veel moderner afgewerkt zijn met mooie materialen maar echt slordig afgewerkt, douche was gewoon te klein. Ik weeg 72 kg en ben normaal gebouwd, echter onmogelijk je te douchen zonder de 4 wanden te raken Al bij al niet slecht maar k ga toch niet terug

Gereisd alleenreizend in april 2008

Koninkrijk voor Frankrijk

KM/JP, 18-9-2008

Wij hebben een 8 daagse all-inclusive vakantie achter de rug in Penelope Beach.

Indruk"van ons ; een mega-groot hotel!

Prima van service, kamers en eten/drinken.

Wel aangenaam om in de bijgebouwen van het hotel te verblijven. Ver weg van het zwembad-bar-eetzaal-animatie etc.

Ver weg ook van de aanwezige Fransen! Deze vertegenwoordigen hun land in grote getale.

Hun gedrag is ronduit storend te noemen.

Zij lijken de indruk te "Leven als Franse God in Tunesie..." Helaas voor de overige aanwezige gasten uit verschillende landen maar ook voor de hard werkende Tunesier.

De Italianen deden overigens ook hun best niet achter te blijven. Tesamen zijn deze twee soorten touristen een plaag te noemen.

Strand en zonnebedden werden m.i s 'nachts al voorzien van reserveringen.

Dat is iets waar men wel rekening mee moet houden bij een eventueel bezoek aan Penelope Beach.

Gereisd met partner in september 2008

Dit nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muriel, 17-9-2008

Voor mij was peneloppe beach club geen 4 sterren maar en 2 sterren,

Personeel was niet uitstekend vriendelijk!!!!!

Het weer was prachtig en en heel mooi strand.

Maar dat is het ook voor ons geweest!!!

Gereisd met vrienden in september 2008

Aziza

Aziza, 7-8-2008

Het is een prima hotel. Alleen wel een domper als je terug komt en je "vriendin"wil je de voorgeschoten reis niet terug betalen. Leuk. Maar dat doet er niets aan af dat het een geweldig hotel is met heel veel vriendelijke mensen.

Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2008

givano verswijver, 12-6-2008

was echt GOED ik raad iedereen aan om het ook eens te gaan doen ..

de servise is goe , enkel de deserts zijn niet denderent !

maar toch als je zou gan , veel plezier

:);)

Gereisd met vrienden in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Penelope bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Penelope in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Penelope zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Penelope scoort een 7.98 uit 10 op basis van 75 reviews.