9,7

Uitstekend

3 reviews over Hotel Palma Djerba in het Nederlands

esther, 13-1-2006

wij zijn ook in hotel palma djerba geweest en dat helemaal geweldig het was onze eerste keer in tunesie maar zeker niet de laatste keer de annimatie was heel erg leuk en aan het strand is ook van aales te beleven,

je kunt met de catamaran en kanoen gratis. de mensen zijn heel erg vriendelijk.

Gereisd anders in januari 2006

cordonnier pedro, 1-9-2005

de naam is wel caribeanworld is sinds kort andere eigenaar ik was er in mei 2005 schiterend weer rond 30c en alles prima kon niet beter dit is echt een schiterend hotel en uitstekend gelegen je kan er vanalles doen sport wandelen jetski parasailing enz... het persooneel is zeer vriendelijk en gedienstig ook de animators waren schiterend dit is een echte aanrader voor jong en oud het eten was er zeer goed verzorgd en lekker alle dagen bufet warm en koud een taxi kost er bijna niks ik denk dat dit een hotel is die in plaats van 3 sterren 5 waard is volgend jaar ga ik zeker terug !!!!
Gereisd anders in september 2005

Veerle, 29-7-2005

Juist terug van schitterende vakantie , animatie vond ik top enkel de gulzigheid van sommige mensen vond ik ergerlijk !!!

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Djerba in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Djerba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palma Djerba scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.