8.9FantastischScore uit 219 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.9

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Iberostar Mehari Djerba

Iberostar Mehari Djerba

Welkom bij ons hotel op het prachtige eiland Djerba! Geniet van een verfrissende duik in een van onze 3 buitenzwembaden of ontspan op het zandstrand 'Sidi Akkour'. Met een geweldige ligging direct aan zee, is ons hotel de perfecte bestemming voor strandliefhebbers en gezinnen die op zoek zijn naar ontspanning en plezier. Laat ons vriendelijke personeel je verwelkomen en geniet van alle faciliteiten en activiteiten die ons hotel te bieden heeft. Ontdek de perfecte combinatie van comfort, entertainment en gastvrijheid tijdens je verblijf bij ons.

De Ligging

Ons hotel ligt op het eiland Djerba, op slechts 28 km van de luchthaven Djerba (DJE). Met de auto duurt het ongeveer 30 minuten om van de luchthaven naar het hotel te komen. De afstand tot het centrum is 18 km en de plaats Midoun is slechts 6 km verwijderd. Voor de strandliefhebbers is het zandstrand 'Sidi Akkour' direct toegankelijk vanuit het hotel. Gasten kunnen ook genieten van de nachtclubs op ongeveer 500 meter afstand.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel beschikt over 313 kamers verdeeld over 2 verdiepingen. De faciliteiten omvatten onder andere 3 buitenzwembaden, een spa- en wellnesscentrum, een fitnessruimte, verschillende sportfaciliteiten zoals tennis en beachvolleybal, en diverse eetgelegenheden waaronder 2 restaurants en 1 lobbybar. Daarnaast bieden wij parkeergelegenheid, een supermarkt, medische diensten, roomservice en een fietsverhuur aan. Geniet van de ruime en comfortabele kamers met airconditioning, balkon of terras en moderne voorzieningen voor een aangenaam verblijf.

Eten en drinken

In ons hotel kunnen gasten genieten van heerlijke maaltijden in 2 restaurants met internationale keukens en een lobbybar voor verfrissende drankjes. Het all-inclusive arrangement omvat ontbijt, lunch, diner, snacks en geselecteerde lokale alcoholische en alcoholvrije dranken. Speciale thema-avonden en menu's voor kinderen zijn beschikbaar. Laat je verwennen met culinaire hoogstandjes en geniet van een zorgeloos verblijf met onze uitgebreide all-inclusive formule.

Goed om te weten

Bij ons hotel is een toeristenbelasting van toepassing, dit kan ter plaatse betaald worden. De check-out tijd is om 12:00 uur. Onze receptie is 24 uur per dag geopend voor al je vragen en behoeften. Betalingen kunnen worden gedaan met American Express, Visa en MasterCard. Voor meer praktische informatie over faciliteiten, diensten en verblijfsmogelijkheden, kun je altijd contact met ons opnemen. We staan klaar om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Faciliteiten

Adresgegevens

4116, Route Touristique, B.P. 242, TN-04116

Website

Iberostar Mehari Djerba

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.