Hotel Homère ***

7,1

73 reviews over Hotel Homère in het Nederlands

top vakantie

petra, 14-9-2015

Al jaren een djerba ganger en heb al in veel hotels gelogeerd maar ga zeker terug naar dit hotel!

Lief en behulpzaam personeel,lekker eten,heerlijke bedden,rustig strand(even de weg over steken en dan een paadje van 30 meter en dan ben de er)strandbedjes met kussens,leuk animatie team

Ik heb me stek op djerba gevonden

Gereisd alleenreizend in mei 2015

Fantastisch!

Jos, 5-7-2015

Wij kwamen 20 juni s,avonds aan in het hotel rond 12 uur,en werden verwelkomt door Inez,een lieve spontane meid die Engels sprak,en ons een welkomstcocktail aanbood.Daarna kregen we eten,hadden wel zin in iets en een fles water,en vervolgens naar onze kamer gebracht.Mooie kamer en een groot terras,Hebben heerlijk geslapen,lekker rustig ook.S,morgens ontbijt,heerlijk en daarna bakje koffie buiten,waar een spontane jongen,Sofiane,ons begroette,bleek van het animatieteam te zijn.we hebben het heerlijk gehad,maar werden 3 dagen voor vertrek om hlf 8 uit bed gebeld,dat we 9 uur klaar moesten staan,moesten direkt naar huis,ivm aanslagen en ontvoeringen,dit door de aanslag in Sousse.Maar al met al een vakantie voor herhaling vatbaar in dit heerlijke hotel,met fantastisch personeel en een hardwerkend animatieteam,en daarbij nog ramadan .mooie omgeving,lekker strand,dichtbij en rustig.Voor de kinderen van alles te doen.Kamers prima en schoon,elke dag schone handdoeken.
Gereisd met partner in juni 2015

Prima prijs kwaliteit verhouding

Paul, 14-6-2015

Goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze spreken allemaal naast Frans ook Engels en of Duits. Een enkeling zelfs een beetje Nederlands.

Het eten is goed maar het ontbijt zou wat uitgebreider kunnen.

Gereisd met partner in januari 2015

Heerlijk relaxed

Paul, 14-6-2015

Fijne plek, prachtig strand en goed eten. Ontbijt aan de summiere kant wel bij elke maaltijd veel fruit zelfs aardbeien en perziken! We hadden blijkbaar een heel klein kamertje geboekt en vroegen of we een kamer met balkon konden krijgen, is gewoon gelukt.
    Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke plek

Marco, 9-6-2015

Door ons uitgekozen om de rust en prijs/kwaliteit.Perfect animatie team die voor een zeer ontspannen sfeer zorgen en bijna elke avond een bijna professionele show neerzetten. Speciale dank aan Sofean en Mamadoe. We komen zeer zeker terug.
    Gereisd met partner in mei 2015

ik zeker naar dit hotel terug

braibant stefan, 17-11-2014

Het is een heel fijn hotel met zeer vriendelijk personeel op een paar mensen na en een top animatieteam ze doen echt hun best om je een fijn en aangenaam verblijf te geven ook een dikke duim voor het kamermeisje en de kuisploeg enkel een minpuntje is het ontbijt het is alle dagen hetzelfde om te eten nml kroisant met confituur , platte kaas , en tv worstjes moest dit een uitgebrijder ontbijt zijn was alles zeer goed geweest .
    Gereisd alleenreizend in november 2014

dit nooit meer

elisabeth Jansen, 1-8-2014

omgeving verlaten en vervuild

doods

rustig

keuze eten was goed middagmaal en avondmaal

kamers waren heel sober soberder dan in de brochure aangegeven

ontbijt was alle dagen het zelfde

maar animatie was heel goed en strand ook

kamers worden wel elke dag schoon gemaakt 1x per dag gedweild en bed opgemaakt

wel kindvriendelijk

Gereisd met partner in juli 2014

Top.......

Familie Meijer, 21-7-2014

Leuk niet te groot hotel met goede prijs-kwaliteitsverhouding. We hadden hiervoor gekozen ivm de familiekamers en de gunstige prijs. Veel nederlanders hebben een negatief beeld van tunesie vandaar dat je veelal fransen en italianen ziet, maar ons is het goed bevallen incl. het eten. Tevens leuke animatie
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Voor weinig geld een prima 3 sterren hotel

Petra Leussink, 31-8-2013

Hotel Homere is een hotel van een Franse keten, het hotel heet dan ook JumboHomere. 80% van de gasten is Frans, 10% Duits en de rest komt uit andere landen. Heb er geen last van gehad, men doet erg zijn best om je te begrijpen en als je een beetje Frans probeert te spreken is men absoluut welwillend. Eten werd in de loop van de week steeds beter, wel erg basic. Iedere dag wel een Tunesische specialiteit maar voor culinaire hoogstandjes moet je hier niet zijn. Maar voldoende keus voor een ieder. Animatieteam was van 9.30 tot 22.00 uur continu aanwezig. Wel veel van hetzelfde, maar voor kinderen erg herkenbaar (herhaling is de kracht...) In de buurt van het hotel zitten een aantal shoppingcenters, via Mario (strand) goedkope quadtrips geboekt, een aanrader! Wel is Djerba een vuil eiland, iedereen gooit alles maar op straat, jammer.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Enorme Teleurstelling, pure misleiding

yvette, 1-6-2013

Ik zocht een hotel met een internationaal animatie programma. De kids club van de foto’s was de gehele week gesloten. De speeltuin op het strand was er ook niet. Daarnaast is dit een Franse club, Club Jumbo. Dit staat op de voorkant van het hotel en ook nergens in de advertentie van touroperator staat dat dit een Franse club is. Werkelijk iedereen spreekt er alleen frans. Niemand verstaat 1 woord engels. Er staat dat in de directe omgeving enkele bars en restaurants zijn. Dit is niet waar. Er is niets op loop afstand. De eerste bars en restaurants zijn zeker 10 minuten met een taxi. Er wordt een complex direct naast het hotel gebouwd. Naast het zwembad zie je nu dus lelijke grijze halve gebouwen staan, hoor je de gehele dag drilboren en fluitend bouwpersoneel en komt er constant stof en zand richting het zwembad.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Homère bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Homère in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Homère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Homère scoort een 7.07 uit 10 op basis van 130 reviews.