Onvoldoende

2 reviews over Hotel Club Palma Djerba in het Nederlands

sandra, 2-11-2005

Wij zijn van gisteren terug van dit hotel, een vakantie waar we zo naar uitgekeken hadden kon voor ons niet snel genoeg voorbij zijn, het eten was er verschrikkelijk voor zover je dit nog eten kan noemen tenminste, van hygiëne hebben ze daar denk ik nog niet veel gehoord, katten die in een eetruimte rondlopen is alles behalve aangenaam, steeds opnieuw wordt je er aangesproken door mensen die de animatie voorzien om klanten te ronselen voor één of andere uitstap en denk maar niet dat ze genoegen nemen als één keer nee zegt, de dag erop staan ze er al terug, alle vier zijn we ziek terug gekomen, maagklachten en darmklachten, we zijn nog nooit zo ziek geweest
Gereisd anders in november 2005

Marleen Weckers, 28-7-2005

Wij hebben voor dit hotel(nu gekend onder caraiben world...)4000euro betaald (2volw+2kind 10-15j) ! Het is de naam hotel niet waardig! Het restaurant is onhygiënisch,het eten is slecht. Je had bijna nooit een tafel. Indien wel moest je ze zelf afruimen. Telkens een tekort aan borden, bestek en glazen! Meer uit plastic bekertjes gedronken dan wat anders. Het was een all-in. Je kreeg alleen water,slecht bier en wijn.De rest bestond uit kleurstoffen gem. met water. Zijn allemaal ziek geweest. Als er iets viel werd het opgeraapt met hun handen zonder nadien hun handen te wassen. Het hotel had verouderde kamers met al dan niet werkende airco.We hopen dat niemand nog naar daar wordt gestuurd. We willen er zelfs niet meer naar toe al was het gratis. 4000euro weggegooid, een heel jaar gewerkt, hopende op 2 prachtige weken vakantie... Het mocht niet zijn. JULLIE ZIJN GEWAARSCHUWD!
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Palma Djerba in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Palma Djerba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Palma Djerba scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.