(Cruise)schip Tsjerk Hiddes

Tsjerk Hiddes
9,7

• Entertainment9,2

8 reviews over (Cruise)schip Tsjerk Hiddes in het Nederlands

Heerlijke 12 dagen met een fantastische bemanning!

Ruud van Klaveren, 20-8-2014
  • Entertainment10

Na tien jaar, eindelijk op vakantie in Nederland. Wat is Nederland prachtig als je een beetje afstand hebt genomen. Genoten van de afhaalchinees, Roti en de patat met frikandellen en natuurlijk "das Rotlichtviertel". Varen/zeilen op de Tserk Hiddes is een absolute aanrader, niet in de laatste plaats door de service (wat hebben we een prachtige tocht gemaakt) en de humor van Peter en Marjolein.

Ruud van Klaveren

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Heerlijk!

Amanda, 23-4-2009
  • Entertainment8

Top weekend gehad op de Tsjerk Hiddes! Mooi weer, lekkere wind, goed gezelschap, top bemanning en laten we Monster niet vergeten:) En erg vet dat wij zelf ook hard nodig waren aan boord, heb er nog spierpijn van;)

Even terug in de tijd

Aletta, 23-4-2009
  • Entertainment8

Heerlijk relaxen op het water, of handen uit de mouwen steken als er zeilen gehesen moesten worden. Als je bovendeks was voelde het aan alsof je een paar honderd jaar terug in de tijd was. En benedendeks waren wel alle faciliteiten die we in deze tijd zo op prijs stellen.

geweldige ervaring

Christiaan, 22-4-2009
    • Entertainment8

Echt onwijs gaaf om op het markermeer met zo'n machtige boot te varen, het was voor mij echt even terug in de tijd met al die zeilen om je heen, lekker hollands :) Ook erg leuk om zelf mee te helpen met het hijsen van de zeilen of lekker te relaxen op het dek. Een absolute aanrader!

Ralf: grandioos

ralf, 22-4-2009
    • Entertainment9

Bemanning zeer vriendelijk en maakt vaarschema precies naar wens. Helpen met het bezeilen van zo'n schip is geweldig, vooral het beklimmen van de kluiverboom of liggen daaronder in het net is een jongensdroom. De hele reis voelde als dat ik een scheepsjongen van Bontekoe was. Kajuiten voorzien van heerlijke bedden, keuken was goed uitgerust om zelf voor grote groepen te kunnen koken.
    Gereisd met vrienden in april 2007

Top!

Leonie, 22-4-2009
    • Entertainment8

Vriendelijke bemanning, mooie boot, veel faciliteiten waar we door het prachtige weer weinig gebruik van hebben gemaakt (zoals een beamer).

Aanrader.

Aanrader!

Mireille, 22-4-2009
    • Entertainment7

Mooi schip, hele aardige bemanning. We hebben echt een heel fijn weekendje gehad!! Service was ook echt goed, al met al heel positief.
    Gereisd met vrienden in april 2009

mooie driemaster en vriendelijke bemanning

Evert Mouw, 21-4-2009
    • Entertainment7

Met een groep vrienden van studentenkanovereniging Levitas hebben we een zeiltocht gemaakt, die ons heel goed bevallen is en ook veel mooie foto's opleverde. Als je het relaxen op de boot even wilt doorbreken biedt het heisen van de zeilen (touwtrekken) een goede uitdaging! Een aanrader.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor (Cruise)schip Tsjerk Hiddes bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Tsjerk Hiddes in Enkhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Tsjerk Hiddes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip Tsjerk Hiddes scoort een 9.65 uit 10 op basis van 45 reviews.