Camping Hana

8,3

11 reviews over Camping Hana in het Nederlands

Nette, rustige camping

Aleid, 23-8-2017

Nette camping met vriendelijk personeel.

Prima basis voor bezoeken aan o.a. Moravische Karst, grotten, kastelen. Het personeel kan daar veel over vertellen, zij wijzen je de weg en weten precies welke mogelijkheden er zijn met openbaar vervoer.

Op de receptie wordt uitestekend Nederlands gesproken.

Op de camping zelf is weinig te doen. Het is zowel overdag als 's avonds rustig. De campinggasten zijn voornamelijk ouderen, er zijn weinig kinderen en jongeren. De gasten zijn overwegend afkomstig uit Nederland en Duitsland.

Terrein en sanitair (iets gedateerd) worden prima onderhouden.

Nadeel: het is een populaire camping, reserveren is noodzakelijk.

Voor wie rust wil is dit een ideale camping, gezinnen met kinderen die behoefte hebben aan vertier kunnen beter iets anders kiezen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Rustig, comfort en dicht bij Brno

A Vermoolen, 5-7-2016

Moeder en zoon spreken Nederlands !! Goed sanitair, weinig schaduw. Met boot of auto naar stad goed te doen. Veel parkeerruimten als je de stad binnen komt. Leuk voor een middag. Internet bij receptie goed maar NIET op de plaats.
Gereisd met partner in juni 2016

Fijne camping om Brno te bezoeken

Jacqueline, 27-7-2015

Fijne gemoedelijke camping met zeer vriendelijke eigenaar. Dorpje met prima restaurantjes op loopafstand. Uitstapjes naar Brno prima te doen met boot en tram. Sanitair schoon maar verouderd. Hier wordt wel aan gewerkt want heren toilet en stortplaats chemisch toilet al wel (gedeeltelijk) vernieuwd. Hana geeft veel info over omgeving en spreekt uitstekend Nederlands. Fijne dagen doorgebracht op deze camping.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldige camping voor rust zoekers.👍

Bennie Keurhorst, 16-7-2015

Even de contex waarin ik dit schrijf. Twee bijna 50- gers zonder kinderen in de tweede week van julli 2015. Gezellig camping gerund door moeder en zoon. Sanitair is oubollig maar goed schoon. Hier ga een beetje voor naar Tsjechië. Ruimte plaatsen en niet zo moeilijk met precies tussen de "paaltjes". Zowel moeder als zoon willen je alles uitleggen en alles voor je regelen. Broodjes service op de camping. Bij de ingang van de camping kun even lekker een ijsje scoren.
Gereisd met partner in juli 2015

Hele leuke camping in mooie omgeving.

Heidi, 18-9-2014

Wij kwamen aan toen het rustig was, maar langzamerhand liep de camping vol ivm een motorwedstrijd in Brno (wisten wij verder niets van). Sfeer was erg gezellig hierdoor. Het sanitair bleef schoon, werd goed onderhouden. De douches (werken met een muntje) zijn vrij eenvoudig met een plexi wandje en gordijntje, maar wel ruim. De eigenaren (moeder en zoon) spreken goed Nederlands. De omgeving van de camping is schitterend, voor vogelliefhebbers valt hier veel te zien. Met de boot naar Brno is een leuke belevenis. Er is Wi-Fi maar als je achterop de camping staat moet je wel richting de receptie voor goede ontvangt. Stroom is 10A. In het dorpje (kwartiertje lopen) zijn 2 kleine supermarkten en een paar restaurants.
Gereisd met partner in augustus 2014

Fijne, rustige camping

Cees en Ria van der Ploeg, 28-8-2014

Bijna ieder jaar komen we voor meerdere dagen op deze camping. Het is een rustige camping. Hana en haar zoon Jan zijn vriendelijke mensen die Hollands spreken en erg behulpzaam zijn. Het sanitair is eenvoudig, maar schoon. De voldoende plekken zijn ruim, zelfs als de grand prix in Brno er is en het op de camping druk is, is er (bijna) altijd een plekje.

Een super camping, waar we nog vele keren van plan zijn om naar toe te gaan.

Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijke camping

robdewinnaar@hotmail.com, 7-7-2013

Camping Hana is een kleine maar gemoedelijke camping. De eigenaars zijn zeer vriendelijke en ze willen alles voor je regelen. Iedere ochtend verse broodjes. Het sanitair is wat gedateerd, maar wel erg schoon. Douchen doe je achter een gordijntje, maar dat heeft op deze camping ook weer zijn charme.

Het nabij gelegen dorp heeft voldoende lekkere restaurants en eetcafés, waar je tegen een kleine vergoeding goed kunt eten. De dorp is vanaf de camping in een kwartiertje wandelen langs de rivier te bereiken.

De omgeving is fantastisch. Je kan heel veel leuke dingen ondernemen. Hiken, mountainbiken of met de bootje naar Brno (aanrader) zijn maar een paar opties.

Gereisd met partner in juni 2013

Mooi gelegen, gemoedelijke camping

Ton, 23-9-2012

Hana, de eigenaresse is uiterst vriendelijk een behulpzaam, je voelt je vanaf de eerste minuut al thuis. Mooie staanplaatsen. Het stadje Veverska Bityska ligt op ca. 1,5 km, langs de rivier loopt een mooi wandelpad ernaartoe. De omgeving heeft veel te bieden, ook met de (electrische) fiets.

In het stadje zijn meerdere eetgelegenheden en terrasjes waar het rpima vertoeven is.

Het sanitair is oud (bijv. matglazen schermen tussen de douches) maar wel schoon en voldoende aanwezig.

Gereisd met partner in september 2012

Fijne camping

Henri, 19-9-2011

We verbleven bij Hana op doorreis van Slowakije naar Tsjechie. Ik moet zeggen dat de camping prachtig is gelegen in een mooie omgeving waar veel is te doen. Ook vlakbij Brno waar we al een keer waren (zeer de moiete waard). De opmerkingen over het matige sanitair herken ik niet. Tijdens ons verblijf was dat prima. Dit is zeker een camping om eens terug te komen.
Gereisd met partner in augustus 2010

Leuk... echt een leuke camping

M.B., 15-7-2010

Geweldige camping was dit!

Het is inmiddels 3 jaar geleden dat wij hier waren.

2 nachten hier geweest. Het sanitair kon toen wel een opknapbeurt gebruiken (misschien is dat al wel gebeurt). Maar we hebben wel veel erger gezien.

De eigenaren willen je goed helpen en praten redelijk goed Nederlands. Dus dat is een pluspunt.

Wat ook een leuke tip is: Met de boot naar Brno! Geweldige stad.

Leuk dorpje waar je heerlijk kunt eten en echt onder de dorpsgenoten bent.

Hond ook welkom

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hana in Verveska Bityska, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hana scoort een 8.34 uit 10 op basis van 13 reviews.