Camping Autocamp Obora

Matig

2 reviews over Camping Autocamp Obora in het Nederlands

Niets te beleven

Versteegen, 26-8-2017

Wij kwamen hier tijdens doorreis terecht en geen zin om verder te rijden. Camping was leeg op 3 caravans/tenten na en enkele vakantiegangers in de bungalows. Vriendelijke beheerster die goed Engels sprak.

Toilet- douchegebouw leek te stammen uit het communistische tijdperk. Toiletten konden niet op slot. Douchen achter een douchegordijntje en dan je kleding in het openbare deel achter laten en zorgen dat het hangt (anders wordt het nat).

Kleine kaart is voldoende, wel om denken dat je apart groente en aardappelgerecht erbij besteld.

Voor doorreis prima, maar niet langer dan 1 nacht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wat een bende

Marcel, 18-8-2015

We kwamen hier op doorreis terecht. We hadden geen zin meer om te rijden en zodoende kwamen op deze camping terecht. Wat een bende.... Zie foto's.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamp Obora in Verveska Bityska, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamp Obora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Autocamp Obora scoort een 4.75 uit 10 op basis van 2 reviews.