Hotel Albatros ***

Albatros
9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Albatros bij:

2 reviews over Hotel Albatros in het Nederlands

Geweldig hotel

Alexander, 5-2-2012

Wat een uitzicht heb je hier. Vanaf het balkon van de moderne en mooie kamer kun je zo de hele dag van het uitzicht genieten. Rust, ruimte en een gezellige sfeer. Ze doen hier echt hun best voor je.

Als we richting het Lipnomeer gaan, is de keus snel gemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2011

super schoon op een prachtige plek, en niet duur

maaike, 19-8-2011

Een superschoon appartement, bijna nieuw. De kids (3) hadden een eigen slaap zolder. De bedden waren wel vrij hard, maar dat went.

Groot pluspunt was de wasverzorging: inleveren bij de receptie en een paar uur later lag het schoon, droog en gevouwen in het appartement en dat voor een euro per was! Het ontbijt was goed en verzorgd, maar simpel. Vlakbij een strand (geen zand maar steenjes) maar helaas werkte het weer niet echt mee voor ons. Het hotel zou wel een beetje kunnen investeren in wat speelgoed /speeltoestellen. Verder vlak bij een landal green park, waar een zwembad is en vele dingen die je daar kunt doen /huren. op 1/2 -1 uur rijden 2 leuke plaatsen met o.a. kasteel en dierentuin. Wij zijn naar Praag geweest, maar dat is niet aan te raden, 4 uur heen en 4 uur terug door het ontbreken van snelwegen.

Groot voordeel vond ik van dit appartement dat je de luxe van een hotel had ( elke dag ontbijt /schone handdoeken /er werd gezogen)met eigen keuken

Al met al echt een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albatros in Vyssi Brod, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albatros scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.