4,5

Onvoldoende

2 reviews over Vakantiehuis Sportrelax Vicemil in het Nederlands

Mooie omgeving geen privacy ivm beheerster

Sandra, 24-8-2011

De vakantie was goed begonnen, maar nadat wij in de gaten kregen dat de beheerster nogal op onze huid zat werd dat minder. Deze heeft op onze vakantie een negatieve stempel gedrukt. We hadden het gevoel dat zij steeds bepaalde wat wel en niet mocht. Bijvoorbeeld, wanneer wij mochten zwemmen. Voor 10 uur en na 19.00 uur mocht dat niet. Dat was niet gezegd voordat wij dit geboekt hadden.

Aan het einde van de vakantie vonden wij de extra stroom die we moesten bijbetalen erg veel, nadat wij dit hadden nagevraagd bleek dat wij ook de stroomkosten van het zwembad moesten betalen.

Gereisd met vrienden in juli 2011

1x maar voor ons niet voor herhaling vatbaar

Anja, 24-8-2011

min punten: weinig of geen prive! geen huisdieren toe gestaan maar wel hondenpoep van eigenaar in de tuin.

zwembad alleen beschikbaar tussen 10 en 19 uur.

plus punten: een mooi huis met genoeg inrichting. ruime tuin en een voetbalveld en speeltuin.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sportrelax Vicemil in Vicemil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sportrelax Vicemil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sportrelax Vicemil scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.