Appartement Obecná Skola

Appartement Obecná Skola
Obecná Skola

1 review over Appartement Obecná Skola in het Nederlands

Ex school omgebouwd tot 7 complete appartementen.

Lea van Es, 21-1-2011

Het voormalige schooltje bestaat uit 7 verschillende appartementen. Alle voorzien van kookgelegenheid, magnetron, waterkoker, TV ed. Wij zaten er met een groep van 11 volwassenen en 12 kinderen (5-13 jr) en hadden alle app gehuurd. Het gebouw beschikt tevens over een grote gymzaal en zeer ruime jacuzzi. Buiten een zeer grote tuin (5000 m2) met diverse speeltoestellen en overdekte zitgelegenheid met buitenkeuken en open haard. Gratis WiFi en afgesloten parkeergelegenheid. Wij hadden veel sneeuw en hebben heerlijk geskied met de kinderen in Lipno (15 min). De eigenaren zijn hele lieve en behulpzame mensen die elk moment voor ons klaarstonden.
Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Obecná Skola in Světlík, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Obecná Skola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Obecná Skola scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.