Beoordelingen Camping Letni Den****

Letni Den****
57 beoordelingen
Beoordelingen Camping Letni Den****
Stare Hobzi 105, 378 71, Stare Hobzi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Letni Den**** in Stare Hobzi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Letni Den**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Letni Den scoort een 8,6 uit 10, op basis van 57 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Letni Den**** in Stare Hobzi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Letni Den****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Letni Den**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 42 vakantiefoto's van Camping Letni Den**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Letni Den**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Tsjechie. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid Bohemen (Jihočeský). Vergelijk Camping Letni Den**** met andere accommodaties in Stare Hobzi.
Even geduld a.u.b.

8,4
9,3
7,7
8,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, 2013
"Fantastische plek !"vertalen
Fam R van der Meule...
9,0

03-11-2013 Afgelopen zomer (juli 2013) hebben wij 2 heerlijke weken vakantie gehad op de Camping Letni Den. Zelf verbleven wij met z'n vijven in de leuke huisjes op de heuvel. Dat was super leuk en van alle gemakken voorzien. Mocht er eens iets stuk gaan, pitje of batterij vervangen moeten worden, gebeurd dit door Robert of een vd camping medewerkers nog diezelfde dag! Ook Annette regelt het reilen en zeilen op de camping als geen ander! Waarbij de kinderen ook op de eerste plek komen. Daardoor hebben zij gezorgd voor een heel mooi animatie programma waarbij de kinderen steeds meer over God mogen leren kennen. Ook schept dit op de camping onderling sneller een band en voelt ieder kind zich wel betrokken. Super verzorgde, vriendelijke gastvrije camping!!
Wij hebben drie jonge kinderen onder de 9 maar ook ouders met pubers zagen wij zich prima vermaken, juist voor die groep wordt ook veel georganiseerd! Kortom, voor herhaling vatbaar!!

"Twitter beoordelingen"
30-07-2014 @Adje132 Klaar voor vertrek morgen󾍂 super tijd gehad op Camping Letni Den thans! http://t.co/3abGC2TdEC --- Bron: https://twitter.com/Adje132/status/494491067316989952
03-08-2013 @handenuit Weer thuis van een heerlijke vakantie in Tsjechie. Wat een fantastische camping is @CampingLetniDen Echt een aanrader voor gezinnen! --- Bron: https://twitter.com/handenuit/status/363756964628533248
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Sfeervolle camping met goede faciliteiten"vertalen
Sijtsema
9,0

29-08-2013 Voor de derde jaar terug naar camping Letni Den. Goede faciliteiten, fijne sfeer, persoonlijk betrokken campingechtpaar en divers aanbod van activiteiten op de camping en in de regio voor kinderen, tieners en volwassenen.
Tjechisch personeel spreekt goed engels. Menu aanbod op terras standaard, maar wel lekker. Goede prijsverhouding-kwaliteit.

met oudere kinderen, 2013
"Mooie camping maar erg onrustig..."vertalen
Anne
7,0

22-08-2013 Ik denk niet dat wij hier weer terug komen, we hebben hier zeker een fijne vakantie gehad, de kinderen vonden het alle drie geweldig! Maar wij werden letterlijk gek van de muggen, vliegen, wespen en dazen. Bereid je hier op voor wanneer je hier naar toe wilt gaan!
positief: mooie oude stadjes in de omgeving, animatiewerk voor de kinderen en ook voor de jeugd!! , de dienst op zondag.
Wat minder vonden wij dat de douches erg krap waren, en dat het vaak erg lawaaiig en onrustig is oa doordat je iedere dag met aankomst en vertrek te maken hebt.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Gezellige camping, ook voor tieners"vertalen
reus
10,0

18-09-2013 Heerlijke camping met een gezellige sfeer. Wij hadden een plekje achteraan bij het volleybalveld en daar waren we erg blij mee! Eén van de weinige plekken met schaduw overdag. Midden op de camping is het erg dicht op elkaar. Er is veel te doen voor de kinderen èn voor tieners! (ook ruimte om lekker te hangen overdag of 's avonds) Het zwembad is heerlijk!! Er zijn alleen maar Nederlandse gezinnen aanwezig. In de omgeving zijn diverse stadjes en kastelen te bezoeken. Vanaf de camping worden busreizen naar Praag en Wenen geregeld, superhandig, dan hoef je zelf niet te rijden. Het sanitair is netjes, miste wel washokjes met alleen een wastafel.
Lenti Den is een christelijke camping; wij hebben dat (als christenen) heel positief ervaren. Een ieder mag zijn zoals hij is, ongeacht je achtergrond. Programma is ook heel vrijblijvend. Zondag is een rustdag, met een gezamenlijke dienst op de camping. Elke keer weer anders, omdat gasten meehelpen bij de invulling hiervan.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Super vakantie!"vertalen
AH
7,0

10-09-2013 Wij hebben met ons grote gezin een heerlijke vakantie gehad. Voor de jongere kinderen was er genoeg te doen. Voor de tieners ook en vooral dat vonden wij heel top! De kinderen van rond de 10 jr vielen er wat tussen, helaas. De sfeer was gemoedelijk en de eigenaren en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad water bleef ijskoud maar dat mocht de pret niet drukken. Het elke dag aankomen en vertrekken maakte het wel wat onrustig. Het bos, de bergen en het water in de buurt van de camping zijn echt aantrekkelijk. Kortom, een aanrader deze camping!!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Geweldige camping voor jong en oud"vertalen
Jeannette
9,0

16-09-2013 Camping Letni Den in Stare Hobzi is een geweldige gezinscamping voor mensen die het prettig vinden dat hun (oudere) kinderen op een leuke manier met anderen om kunnen gaan tijdens de vakantie. De plekken zijn ruim en er is voldoende ruim te om naast de tent/vouwwagen/caravan tentjes bij te plaatsen. De eigenaren, Annette en Robert, zijn behulpzaam en proberen de gasten het naar de zin te maken, op een positieve manier. Je kunt in de kantine een eenvoudige maaltijd halen en elke morgen zijn er verse broodjes te bestellen. Ook worden er vanaf de camping dagtochten naar Wenen en Praag georganiseerd. Ind e omgeving is voldoende te doen, klauteren, servies beschilderen in Mariz, leuke stadjes die een bezoek meer dan waard zijn, bijvoorbeeld Telc. De camping heeft een fijn zwembad, waar het tijdens de warme dagen zeer goed toeven is.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Geweldige camping; schitterende vakantiewoning"vertalen
J.D. van de Geer
9,0

13-08-2013 We hebben 2 weken genoten van de werkelijk schitterende vakantiewoning op camping Letni Den. Deze zeer ruime 8-persoonsbungalow is met heel veel smaak ingericht. De slaapkamers zijn ruim, de woonkamer is heel gezellig, de keuken heeft zelfs een magnetron en vaatwasser en de ruime badkamer ziet er prachtig uit.
De sfeer op de camping is gezellig en gemoedelijk. Het personeel, met Annette en Robert Louwsma voorop, is zeer gastvrij. Het is bij uitstek een camping voor kinderen en zeker ook voor tieners. En last but not least: de zondagen zijn heel bijzonder!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Fantastische vakantie gehad."vertalen
Peter
8,0

11-10-2013 Op camping Letni Den hebben we als gezin hele fijne weken gehad.
De sfeer is supergoed en de kinderen (2 meiden van 11) hebben het ook zeer leuk gevonden.
Het personeel was betrokken, hulpzaam en vriendelijk.
Ook de omgeving is mooi, zeker als je hier voor de eerste keer komt.
We komen graag nog eens terug.
Zoals je leest: een TOP vakantie gehad.
Hartelijk dank
Groet,
Peter

met jonge kinderen, Juli 2013
"Geweldig leuke camping"vertalen
Arie
7,0

24-07-2013 Camping Letni Den is een geweldig leuke camping waarbij men aan iedereen probeerd te denken (jong en oud) De ligging in het dal is heerlijk. Er stroomt heel vaak een frisse wind doorheen en dat is op warme dagen erg fijn. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Voor de prijs op de camping krijg je naar ons idee veel aanbod tegen een redelijk goede kwaliteit. Over kindvriendelijkheid kunnen we alleen maar lovend zijn, maar ook aan de jeugd t/m 20 jaar word gedacht.
Zo is er special voor hun een jongeren/jeugdmedewerker en is er een chillroom tot 02:00 geopend.Enige negatieve vond ik de minimale hoeveelheid aan sanitair. Voor 78 standplaatsen vind ik persoonlijk 3 WC-potten en 4 douches voor de heren aan de krappe kant. Het is mij regelmatig gebeurd dat ik moest wachten. Daarnaast vind ik dat de rusttijden tussen 22:30 en 08:00 niet goed worden nagestreefd/nageleefd. Het is soms te rumoerig. Daarnaast zijn er erg veel muggen en dazen. Er hangen wel dazenvallen.

eigenaar Robert Louwsma, 16-10-2013
Eigenaar zegt:  Bedankt voor uw beoordeling met titel, Geweldig leuke camping. Wat betreft het sanitair hebben we goed nieuws! voor het seizoen 2015 komt er een nieuw spectaculair sanitair/Wc gebouw met extra capaciteit! En het puntje rusttijden tussen 22.30 en 8.00, zijn wij op zoek om dit nog beter te handhaven zonder dat alles wordt over georganiseerd. Mvg. R. Louwsma

met jonge kinderen, 2013
"Dit jaar weer!"vertalen
fam. de Leeuw
8,0

28-01-2013 Bijzonder fijne christelijke camping (waar ook niet christenen van harte welkom zijn!). Wij gingen in 2012 met drie jonge kinderen. Toen we vertelden dat we dit jaar weer gingen werd dit met gejuich ontvangen. Doordat de camping niet zo groot en overzichtelijk is, kan je hier ook met erg jonge kinderen (onze jongste was 2,5) prima terecht. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij kijken nu al weer uit naar de vakantie.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?