Camping Letni Den ****

Letni Den

124 reviews over Camping Letni Den in het Nederlands

Hemelse ervaring

Gerdinand en Geraldine, 6-9-2017

We hebben deze camping als prettig en veilig ervaren. De sfeer was open en je werd gezien en gehoord ook al verstonden ze je niet altijd. Je kon jezelf zijn. De kinderen vermaakten zich omdat elk kind er bij hoorde. Elkaar helpen met de tent opzetten, koffie werd spontaan aangeboden bij de tent afbreken, zelf de pannenkoeken werden verdeeld op het veldje. Met andere woorden Hemels gevoel wat maakte dat je er voor elkaar bent.

De activiteiten werden als leuk ervaren en gezellig ook hier werd je gezien. Je kunt op de camping lekker zwemmen, tokkelen, kajak varen, vissen. En ja de omgeving is geen Oosterijk maar we hadden eigenlijk aan de camping wel genoeg.

De zondag ochtend zo samen met elkaar zingen en bidden en hoogtepunt was wel dat er 7 mensen werden gedoopt. Bijzonder ervaring zo met elkaar. Gods Geest was en is daar aanwezig.

Geweldige vakantie

Peter, 3-9-2017

Sanitair top. Broodjes op de camping. Prachtige locatie in een dal. Lieve mensen met een missie!

Een camping waar de Christelijke indentiteit echt aanwezig is zonder dat er een "moeten" bij komt kijken. De omgeving vonden wij niet bijzonder (glooiende akkers afgewisseld met bos) maar wel heerlijk rustig. Je kunt er prachtig (race) fietsen. Een aantal leuke stadjes in de omgeving. Supermarkt op een kwartier af stand net als een aantal restaurantjes.

Omdat het in een dal is, draagt geluid wel ver, iets om rekening mee te houden. Net als de eerder genoemde koude nachten. Twee weken mooi weer gehad maar s nachts af en toe slechts 9 graden!!! De kidsclub voor de jeugd onder de 12 (zeg maar 10) jaar werd elke dag door onze dochter bezocht en de jeugd van rond de 15 wilde eigenlijk de camping niet af!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke plek voor jong en oud

Marianne, 1-9-2017

Vriendelijk, gastvrij en met oog voor detail wordt deze gezellige camping gerund. Ook tieners kunnen zich hier prima vermaken dankzij jeugdwerk en in de avond (onder begeleiding) in de chillroom. Ook aan de jongere kinderen is gedacht met een leuk, maar niet té aanwezig animatieteam. We zien jullie zoooo ;-) We hebben warme herinneringen meegenomen na 2 weken op deze bijzondere plek.

Houd wel rekening met kans op koude nachten.

Heerlijk!!

Rineke, 1-9-2017

Keurige camping! Gastvrij! Goede sfeer. Veel te doen op de camping en in de omgeving. Absoluut aan te raden.

Top en gezellig

Harry, 31-8-2017

Mooie Camping met gezellige sfeer en veel persoonlijk contact onderling.Elke ochtend verse broodjes. Toiletten en douches netjes en schoon. De nachten zijn fris maar dat was ons bekend en met een extra deken was dit geen probleem.

Onverwacht paradijsje

Martijn, 31-8-2017

Compacte camping met voldoende grote plekken voor een caravan met Voortent luifel en twee koepeltjes. Schoon sanitair, fijn personeel en een centrum waar je een hapje kan eten, wat kunt drinken en waar je kunt chillen (is voor de jongere gasten onder ons) doet zijn naam evangelisch te zijn eer aan. Let op de warme dagen op kleine vliegjes die venijnig kunnen bijten. Er worden leuke activiteiten georganiseerd en er is qua sport en spel een prima aanbod, maar niet overweldigend. De omgeving en de dorpjes stadjes er om heen zijn minder, daarin tegen wordt er op de camping wel voor een paar centen een bus tour georganiseerd voor een dag Praag en Wenen.

Al met al een aanrader voor gasten van 0 tot 55.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

We hebben een heerlijke tijd gehad

René, 31-8-2017

Camping was perfect verzorgd, Sanitair was erg schoon, camping ligt op een mooie plek aan een rivier. Voor kinderen en tieners is er veel te doen.

Sfeer op deze christelijke camping is erg fijn.

super camping

Marielle, 30-8-2017

-erg schoon sanitair, ook op regen dagen.

-leuk TIENER programma, met tienerleiding op de camping!

-plekken met zon en schaduw

- heerlijk zwembad

- veel dingen om op de camping te doen maar ook leuke dingen in de omgeving te doen

Fijne, ontspannen vakantie!

Lucas, 29-8-2017

Fijne camping, goede sfeer, veel vermaak voor de kinderen

geweldige vakantieplek

Ron en Marga, 29-8-2017

Wij hebben een fantastische vakantie gehad op deze prachtige, schone, gezellige en veilige camping. Het was voor ons de eerste keer dat wij deze camping bezochten. De camping leeft vanuit een christelijke basis en hieruit ervoeren wij een liefdevol vakantietijd met iedereen, zoals we dat nog nooit ervaren hebben. Voor de kinderen en jeugd waren er genoeg diverse activiteiten vanuit verschillende hoeken. De jeugdwerker is echt een meerwaarde voor de oudere jeugd en werd echt als een plus ervaren door onze kinderen. Wij kijken dankbaar terug op een hele fijne tijd met waardevolle gesprekken, prachtige natuur, mooie uitstapjes, heerlijk weer en hele fijne camping crew!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Letni Den in Stare Hobzi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Letni Den zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Letni Den scoort een 8.96 uit 10 op basis van 124 reviews.