Appartement Dum Zichovec

9,7

5 reviews over Appartement Dum Zichovec in het Nederlands

Een TOP vakantie

Fam. van der Lee, 21-8-2016

Wij zijn voor het eerst naar Tsjechië geweest en zijn twee weken bij Dum Zichovec te gast geweest. Wat een geweldige vakantie!!

Onze drie kinderen van leeftijd 11, 8, 3 jaar oud hebben het geweldig gehad.

Zwembad, Jaccuzi, Dieren, iedere avond houtvuur en marshmallow maken, stenen schilderen, Karaoke, BBQ, enz. De appartementen zijn goed en eerlijk.

Wij zaten in Bonanza, het was nog niet helemaal af maar wel eruug leuk.

Eigenaren Frans, Lia en hulp Fred doen hun best om het gezellig te maken.

Veel leuke dingen in de buurt, wel is daar een auto voor nodig. Prachatice, Zoo horada bij Hlubako, Krumlov is een aanrader een must, Granietmijn bij Krumlov, Budejocevic, Lipnomeer is erg toeristisch en weinig Tsjechies. Bij Strunkonice nad Blanice is een vliegveldje waar je in het weekend kan (zweef)vliegen. 3x een half uur gevlogen, we waren nog geen 120 euro kwijt. Dat is goedkoop. Bij het Lipnomeer boomtoppenpad is leuk, maar is de entreekosten niet waard. De bobsleebaan is erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Dit was pas ECHT vakantie. TOP !!

Astrid, 31-7-2012

Wat een ontzettend leuke plek om je vakantie te vieren. Wat een ontzettend schattig en gezellig appartement. Wat een ontzettend mooie omgeving. Prachtige nostalgische landschappen. De kinderen hebben zich perfect vermaakt, waardoor wij ook echt vakantie hadden. De kinderen konden zich vermaken met knutselen, lekker zwemmen in het nieuwe zwembad en tussendoor naar de pas geboren kuikentjes kijken en eieren rapen. Veel leuke uitstapjes in de buurt, zoals Cesky Krumlov. De kinderen wilden veelal niet eens mee omdat ze het bij Dum Zichovec zo naar hun zin hadden. De Lidl was dichtbij (er was een handig winkelcentrumpje met goede slager etc.). We zijn veel uit eten geweest, want het was heerlijk en niet eens duur. We komen hier dus zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

In Zichovec vergeet je de tijd!!

Familie Vondermans, 21-8-2011

Als je een echte goede vakantie hebt vergeet je de tijd, dat gebeurt dus in Zichovec!!

We hebben van een heerlijke relaxte vakantie genoten in Zichovec.

Enkele typische dingen van Zichovec:

's avonds heerlijk relaxen in de jaccuzzi van 39 graden, vervolgens in de badjas terug naar ons appartement.Na het aankleden gingen de kinderen spelen met de wii, wij met iedereen rond het hele gezellige kampvuur, iedereen met een borrel en allerlei verhalen.

Door de besloten tuin is het mogelijk om de kinderen op bed te leggen en vervolgens weer terug te gaan naar het kampvuur. Elke dag mochten de kinderen de dieren voeren wat uiteraard een groot succes was bij onze kinderen. De vriendschap en de gezelligheid met Lia, de eigenaresse, en met Frans en Fred hebben wij en de kinderen als heel bijzonder ervaren. In de directe omgeving zijn voldoende uitstapjes te bedenken, je hoeft hiervoor niet ver te rijden, alles is binnen een straal van 50km

Kortom: Je voelt je direct thuis in Zichov!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

zeer gastvrij

fam.Dijkhuizen, 14-8-2011

app. dum zichovec is landelijk gelegen en men komt er heerlijk tot rust. Een ruimte met jacuzzi ook een bar met wii, dart en poolbiljart kan men zich vermaken. Voor de kids een zwembad en schommel in de prachtige tuin. creatief bezig zijn kan er ook, s,avonds om het kampvuur. Vanuit het app. kan veel worden ondernomen. (paardrijden,rodelen,tuben enz.) Ook de pittoreske dorpen nabij. al met al. Een top

vakantie geweest.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

super, voor herhaling vatbaar.

Meta Leidelmeijer., 17-9-2010

Ik ben met 2 vriendinnen naar dit appartement geweest, hele gastvrije mensen mooie appartementen veel exstra's jacuzi maar ook schilderen en dieren voor de kinderen. sávonds bij het kampvuur, goedkoop maar heerlijk gegeten bij restaurantjes in de buurt. Er is veel te zien in de omgeving kastelen oude plaatsjes enz enz. heb genoten ga zeker snel nog eens en neem dan mijn kinderen mee.
Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dum Zichovec in Prachatice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dum Zichovec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dum Zichovec scoort een 9.73 uit 10 op basis van 5 reviews.