Vakantiehuis Boerenhoeve Porezanky

9,5

10 reviews over Vakantiehuis Boerenhoeve Porezanky in het Nederlands

Rust!!!!

Kraaijeveld, 20-8-2016

Heerlijke plek voor rustzoekers met hun hond (en) die zich thuis voelen op het platteland!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig

Marja & Tiemen, 10-1-2016

We hebben een hele leuke week gehad in het huis van Kees en Paulien van de Bosch. We werden welkom geheten door buurvrouw Vera. Het huis is groot, van alle gemakken voorzien ; 2 slaapkamers ( 1 met doorgang naar de 3e slaapkamer en de 1e badkamer met toilet, 1 losse badkamer met bad, 1 los toilet, zeer ruime woonkeuken ( 4 pits gasfornuis , vaatwasser, senseo, waterkoker, koffiezetapparaat, vaatwasser, bar, 6 tot 8 persoonstafel) woonkamer ( met Ned. sateliet-tv, internet ruime bank, losse stoelen, )wasmachine en droger. We kunnen niks verzinnen wat niet goed was. We komen graag nog eens terug😊

Aanraders ; Praag, Ceske Budejovice, Cesky Krumlov. Supermarkt op 10 minuten rijden, erg goedkoop. We waren met 4 volwassenen en 2 kinderen ( 14 & 13 jaar ) op vakantie

Gereisd met vrienden in december 2015

Heel mooi!!

hennie_groenhof, 25-7-2015

Nette woning met voldoende ruimte ook met regenachtige weer kun je hier goed terecht.

Mooie omgeving veel gezien en ook gebruik gemaakt van de fietsen, Naar het historische museum geweest ( 3 km fietsen ), ook andere plaatsjes zoals Ceske Krumlov zijn zeker een bezoekje waard. Uit eten is nog altijd heel goed te doen voor 40 euro met 4 personen eten bij de bierbrouwerij en een pivo ( Biertje ) kost daar nog 1 euro voor een half liter.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Oase van rust en ontspanning

Willem van Lochem, 28-5-2014

Ideale plek voor absoluut privacy gevoelige vakantie en in de nabijheid waar van alles te beleven is op cultureel, culinair en sportief vlak. Prachtige oude gebouwen, heerlijke restaurantjes (zeer aantrekkelijk geprijsd) mooie golfbanen met zeer lage greenfees en niet overbevolkt met golfers. Voor kinderen en huisdieren is het een waar paradijs, ze hebben een zee van ruimte om hun gang te gaan. Ook de aanwezigheid van een gezellige weinstube (in house barretje) speelkamer met tafeltennis, voetbalspel, airhockey en een vaste barberqueplaats maken het geheel helemaal compleet.
Gereisd met partner in april 2014

In 1 woord GEWELDIG

Nancy & Jozef Donkers, 18-10-2013

We hebben de tijd van ons leven gehad deze 2 weken in deze geweldige woonboerderij!! Wat voor ons ze fijn was, was de rust en de ruimte. Ook hebben we nog veel leuke dorpjes en stadjes bezocht.. Dit was de eerste keer dat ik het echt erg vond om terug te gaan naar het "echte" leven. Wij gaan hier zeer zeker nog naar terug!!!!
Gereisd met vrienden in september 2012

Porezanky voor je rust

Astrid Mali, 25-7-2013

Wat een paradijs. Compleet ingericht huis met erg veel ruimte. Een giga tuin, waar je elkaar kwijt kan raken. Onze honden (5) hadden net als wij, de tijd van hun leven. Wandelingen in de omgeving, zonder verkeer tegen te komen. Echt genieten bestaat nog. Gaan zeker terug.
Gereisd met vrienden in september 2012

Rust !!

margret Jagersma, 10-7-2013

Een zeer complete boerderij, van alles voorzien ruimte,comfort en zwembad een aanrader zeker dit deel van Tsjechie.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Heerlijke plek voor wie op z'n privacy gesteld is.

Fred, Eugnie & Theo, 14-9-2010

We hebben hier een geweldige vakantie gehad. Een riante boerderij, voorzien van alle gemakken, met een enorme, afsluitbare binnenplaats, inclusief zwembad en eigen kroeg/weinstube.
Gereisd met partner in juli 2010

Topvakantie!

W van der jagt, 28-11-2009

In deze boerderij hebben we een fantastische vakantie gehad, we gaan zeker nog een keer! Veel te doen voor de kinderen rond het huis. Lekker zwembad!

Uitstapjes gemaakt naar Ceske Krumlov en naar de dierentuin in Hluboka.

Vriendelijke mevrouw die ons opving bij aankomst en de bedden waren al opgemaakt! Hier komen we vast terug.

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

Voor herhaling vatbaar!

P. van der Veen, 27-11-2009

Wij hebben genoten van onze vakantie in dit pitoreske dorpje, wat een geweldige vakantieboerderij. Alles was aanwezig en meer dan dat. We vonden de tuin waar de hond lekker kon spelen, een pre. In onze eigen weinstube hebben we lekker geborreld en spelletjes gedaan. Leuk die pooltafel en tafeltennistafel! Bij het zwembad konden we BBQen op het terras. Uitstapjes gemaakt en gefietst. Geweldig ook dat de bedden opgemaakt klaar stonden. Ook voor de ouderen van ons gezelschap was het een prima onderkomen. Fijn dat er ook kindermeubilair (en speelgoed) aanwezig was. 2 dagen minder weer gehad, toen hebben we lekker gelezen en films gekeken. We komen graag weer!
Gereisd met vrienden in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boerenhoeve Porezanky in Porezánky, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boerenhoeve Porezanky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Boerenhoeve Porezanky scoort een 9.47 uit 10 op basis van 10 reviews.