Uitstekend

55 reviews over Camping Guesthouse Camping Pliskovice in het Nederlands

Zeer goede camping!

Guus en kelly, 3-8-2017

Top vakantie gehad! Super genoten. Komen zeker nog een keer terug! Mooie omgeving, mooie extreem grote plekken, goed sanitair en daarbij ook hele fijne en lieve campingbeheerders.

Een gtote aanrader!

Ton en Nancy bedankt! En tot de volgende keer!

Groetjes Guus en Kelly

Gereisd met partner in juli 2017

Groots

Ina en Andries Hakkert, 21-7-2017

Mensen wat een ontvangst en enthousiasme. Nancy en Ton die maken wat van het campingleven. Niets is te gek. De informatie die je krijgt is echt waardevol. Wil je ooit naar een camping in Tsjechie, bezoek dan deze camping. Echt waar voor je geld.

En dan nog even het eten. De dagschotel in het restaurant is altijd zeer smakelijk en het zijn echt grote mensen porties. De consumpties tegen redelijke prijs, dus je kunt rustig een extra biertje (of whiskey / Bokma jonge) nemen op hun gezellige terras

Wij hebben hier echt van onze vakantie genoten

Gereisd met partner in juli 2017

Lieve Ina en Andries,

Wat was die week een heerlijke week met jullie.

Vooral jullie mooie foto's van het zwem en spring water in de steengroeve zullen we vereeuwigen op onze facebook.

Dus jij had die Bokma helemaal niet nodig om die smaak van het eten weg te spoelen?

Wij hebben in ieder geval genoten van jullie aanwezigheid bij ons en dat zal zeker niet de laatste keer zijn denk ik.

AOD-ers bevallen ons toch wel goed hoor. ;-)

Groetjes en veel liefs van ons.....

wederom helemaal top.

Karin, 29-6-2017

Er ontbreekt helemaal iets. Ton en Nancy doen zo ontzettend hun best om het de gasten naar de zin te maken. Niets is te veel gevraagd. Ontbijten buiten? ook dat kan , geen probleem voor deze 2 hardwerkende toppers.Veel bruikbare info over de omgeving.
Gereisd met vrienden in juni 2017
Ton van Huizen,

Wat leuk om jullie reactie te lezen Karin.

Je snapt natuurlijk wel dat ook wij enorm hebben genoten van jullie tweede en hopelijk zeker niet het laatste bezoek.

Vooral dat jullie zo'n mooi T-shirt hadden met de hele tour er op uitgewerkt was geweldig. Onze naam stond er schitterend tussen.

Tot snel.

Groetjes van jullie vriendjes uit Tsjechië

Erg goed en super verzorgd!!

Dhr. Aernouts, 13-6-2017

Op weg naar de Super Rally 2017 in Brno hebben we één nacht bij Ton en Nancy gelogeerd met 5 mensen in het appartement. Het gastenhuis is super verzorgd en kraaknet!! De BBQ en het ontbijt waren heerlijk en het gezellige moment bij het avondvuur waren onvergetelijk. Dit camping/guesthouse is écht motorvriendelijk!! Vraag het Ton en Nancy en alles is mogelijk. Echt een aanrader om in het mooie Tsjechië te gaan toeren. Ton en Nancy, veel succes en plezier met jullie toffe onderneming!! Groeten van de bikers uit België.
Gereisd met vrienden in juni 2017
Ton van Huizen,

Goh mannen wat was het een geweldige avond met jullie en hoe uniek was het wel niet dat jullie hier aan het vuur de kennissen tegenkwamen die jullie hadden opgedaan in Spanje.

Ook wij hebben erg veel plezier gehad aan jullie verblijf en hopen te mogen zeggen.....Tot in de toekomst.

Jan & Hanny, 11-6-2017

Alweer hebben we een heerlijke tijd gehad bij Ton en Nancy.

Dit jaar waren we voor het derde jaar op rij bij hun voor een voorjaarsvakantie en echt niets is hun te veel om te doen voor hun gasten en de omgeving verveelt ook nooit.

Deze keer waren we met vrienden die voor het eerst in Tsjechië waren en zoals te lezen in recensie is het ook hun geweldig bevallen.

Wat betreft die negatieve reactie daar herkennen wij helemaal niets van want zelfs met ongelooflijke pijn in zijn rug ging Ton, de eigenaar, nog voor ons en de andere gasten een bbq avond in elkaar zetten omdat wij daar zin in hadden. De cijfers die u hun heeft gegeven raken dan ook kant nog wal.

Wij komen in ieder geval volgend jaar terug want voor ons is het dus zeker wel voor herhaling vatbaar.

Beste Jan en Hanny

Natuurlijk is het hun visie op de manier dat hun het hebben ervaren. Wij weten dat we hun niets anders hebben behandeld dan alle andere gasten en iedereen heeft recht op hun eigen mening.

Gelukkig hebben we het jullie wel naar het zin kunnen maken dus wederom een leuke tijd. Ook voor ons.

Tot volgend jaar!

Is voor ons niet voor herhaling vatbaar.

van Vliet, 8-6-2017

Was hellaas geen ontbijt smorgends moest gehaald worden maar de eigenaar had hier geen zin in.

Beste Jan en Marga,

Wat vinden wij het verschrikkelijk jammer om te lezen dat dit ontbreken van een spontane ontbijtservice de overige zaken waar jullie zo van hebben genoten ( speciaal voor jullie georganiseerd Tsjechisch diner, het lekker verblijven op het terras met een biertje, de mooie campingplaats, en de goede sfeer waarin jullie direct werden opgenomen) zo heeft beïnvloed.

Erg jammer vinden we het ook dat jullie bij het afscheid ons vertelden dat jullie zo geweldig hadden genoten maar toch doorgingen naar een andere camping die dichter aan natuurwater ligt.

Dit alles was zeker niet gebeurt als jullie vooraf hadden gereserveerd en de wensen duidelijk hadden opgegeven.

Voor jullie hoop ik in ieder geval dat het zelf verzorgen van een ontbijt niet de rest van jullie trip met motor en tentje naar het Harley treffen bij Brno heeft beïnvloed en jullie toch nog een heerlijke vakantie hebben gehad.

Het is hier fantasties en een echte aanrader

Ans en Cor, 5-6-2017

De gast vrijheid is super en alles is bijna mogelijk voor groot en klein

Beste Cor en Ans

Ook wij vinden het altijd fijn dat jullie er zijn. Ik denk dat het trouwe terugkomen de afgelopen 3 seizoenen voldoende aangeeft.

Tot over 7 weken maar weer. We zullen goed op jullie caravan passen.

Wat een Heerlijk Land en een Fantastisch onthaal

Henk Offerhaus en Annemarie Hoogeboom met Elzira, 3-6-2017

Wat een mooi land op de locatie aangekomen hele vriendelijke mensen die weten waar zij over spreken en weten ook waar je naar toe kan en je word met raad en daad en met een gerust hart naar de diverse mooie steden en delen van het land gewezen waar mooie plekken zijn en waar je alles kan doen en zien wat mooi is om een land te ontdekken

Het advies van Ton en Nancy deed ons zo goed en zijn zo gastvrij voor hun gasten dat je in een warm bad terecht komt.

heel veel gezien van de omgeving en mooie foto s kunnen maken zo ook veel ...

. Ook de Kook kunsten van Ton heeft ons verbijsterd mijn vrouw geheel zoutloos heeft hij meerdere keren versteld doen staan doordat hij geheel vrijwillig en vol inspiratie een aantal maaltijden heeft bereid die heerlijk smaakte en er heel goed uitzagen top Ton............

het Guesthouse was Top wat een zee van ruimte we hebben heerlijk geslapen en zijn heerlijk uitgerust de terug reis weer aangegaan op naar een volgende keer bij Ton en Nancy Huizen terug te komen

Gereisd met vrienden in mei 2017

Beste Henk en Annemarie

Ook wij vonden het heerlijk om jullie hier te ontvangen.

Juist het adviseren en het samen zoeken naar uitstapjes zijn voor ons de krentjes in de pap. Dat we dan ook nog eens lekker mochten koken voor Annemarie binnen haar dieet was helemaal geweldig.

Hopelijk tot een volgende keer.

Zeer gastvrij en toegankelijk

Maaike Meijerink, 25-5-2017

Wij hebben met 4 personen het appartement 'type' 2 gehuurd. Wij hebben een fantastische week gehad bij Ton en Nancy. Direct viel hun gastvrijheid op en alles is mogelijk. Het appartement is erg ruim, schoon en alles is aanwezig om een lekkere maaltijd te bereiden. Daarnaast heeft Ton een aantal keren erg lekker voor ons gekookt. Zeker een aanrader hier gebruik van te maken. Ton en Nancy weten veel van de omgeving en vertellen hier met veel passie over, en konden precies vertellen waar we heen moesten rijden en zelfs waar we het beste de auto konden parkeren (bijvoorbeeld in Praag). Het was een super week! Ton en Nancy bedankt voor alles!
Gereisd met vrienden in april 2017

Beste Maaike en Sjoerd

Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben. Het was voor ons ook allemaal zeer leuk om te doen.

Tot snel....

Heerlijke dagen gehad!

Francine, 14-5-2017

Een prachtige plek te midden van een mooi landschap. Ton en Nancy zijn heel gastvrij en de douche werd direct aangepast met een schuifstang omdat ik de sproeier niet kon ophangen! (te hoog) Hoeveel service wil je hebben? We hebben er een paar geweldige dagen gehad!
Ton van Huizen,

Beste Douche en sTangetje.

Service verlenen is toch juist datgene dat zo erg leuk is? Allemaal hebben we wel een grasveld waar de caravans en campers op kunnen staan maar juist door te luisteren naar de gasten en op hun tips te schakelen helpt ook ons nog aantrekkelijker te worden voor volgende jaren.

Tot en volgende keer....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Guesthouse Camping Pliskovice in Mirovice / Pliskovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Guesthouse Camping Pliskovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Guesthouse Camping Pliskovice scoort een 8.98 uit 10 op basis van 57 reviews.