Camping Guesthouse Camping Pliskovice

Camping Guesthouse Camping Pliskovice
Guesthouse Camping Pliskovice

58 reviews over Camping Guesthouse Camping Pliskovice in het Nederlands

Het was Fantastisch en wat een Kok!

Teun en Hermien(Mientje), 15-9-2017

Het sanitair was Schoon en ruim voldoende voor een camping van die grootte. Ton en Nancy zijn heel gastvrij. Er werd meteen een schot over het rooster gelegd toen bleek dat ik met de wieltjes van de rollator vast kwam te zitten.Ton is een heel goede kok. Door hem kreeg ik ook vakantie. En ook een lekkere en steeds anders , salade. Van de appeltjes, die gevallen waren, heb ik thuis een lekkere appelmoes gemaakt.

Wij komen zeker nog eens terug, niet volgend jaaar, maa, "bij leven en welzijn" wel in 2019. Ton en Nancy, heel hartelijk bedankt voor het fijne verblijf en gezelligheid tijdens de gezamelijke maaltijd. Tot ziens! Wij willen echter nog meer van Tsjechie zien, wat wij een mooi land vinden met vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in augustus 2017
Ton en Nancy, Eigenaar, 19-9-2017

Lieve Mientje en Teun

Hartstikke bedankt voor jullie geweldige waardering.

Voor 2 van zulke levensgenieters en verstokte Tsjechië gangers doen we toch graag dat stapje extra die we voor andere gasten ook doen.

Wij vonden het dan ook heerlijk als we samen zaten te genieten van de maaltijden en jullie geweldige verhalen te mogen horen over dit fantastische land.

Jullie zijn zelfs nog op meer plaatsen geweest in Tsjechië dan wij hoogstwaarschijnlijk ooit zullen komen dus luisterden we graag.

Wij hopen jullie zeker in 2019 weer terug te mogen ontvangen en kijken er nu al reikhalzend naar uit.

Groetjes en tot dan,

Super gastvrije camping

Cynthia en Ferdi, 3-9-2017

Na een eerste rotweek op een camping 50 km van Ton en Nancy, werden wij getipt over camping Pliskovice.... het eerste mailcontact was al heel warmtevol.... we waren welkom en zouden het mooiste plekje krijgen. Bij aankomst heerlijke koffie en super ontspannen sfeer. Ton en Nancy weten wat gastvrijheid is... onze kids mochten helpen klussen en op de traktor grasmaaier, elke avond een heerlijke maaltijd van Ton en daarna knus op het terras leuke gesprekken met elkaar. Heerlijke douches en wc's .... kortom Ton en Nancy hebben onze vakantie gered en wij hebben een heerlijke week genoten. Ton en Nancy super bedankt voor jullie gastvrijheid en tot een volgende keer!! Oh en knuffel van Moortje en Carlo voor Elza :-)
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Ton en Nancy, Eigenaar, 7-9-2017

Beste Cynthia, Ferdi, Thijs en Rob

Wat een geluk dat jullie na deze vervelende ervaring een andere camping, de onze dus, nog een kans wilde geven om jullie vakantie in dit mooie land toch te laten slagen.

Je niet welkom en op je gemak voelen tussen een groep mensen die je niet accepteren mag natuurlijk nooit gebeuren dus hebben wij een stapje extra gedaan voor jullie om toch het welverdiende vakantie gevoel te krijgen. Je leeft er het hele jaar naar toe dus moet je er ook uitgerust van thuis kunnen komen. Voor ons was dit geen moeite.

Gelukkig hadden we van het eerste mailcontact al die klik waardoor het voor ons heel makkelijk was om jullie met alle hartelijkheid te ontvangen. Toen jullie beide mannetjes dan ook nog eens zulke geweldige hulpen waren voor Ton was het al gauw een feestje.

We hebben in ieder geval erg genoten van jullie hartelijke reacties op het eten en de leuke gesprekken die we bijna iedere avond hadden op het terras onder het genot van een drankje en het spelen van de honden die elkaar ook helemaal hadden gevonden.

Wij hopen zeker dat jullie nog eens terugkomen naar het geweldige Tsjechië en dan staat er bij ons in ieder geval een bakkie, een Becherovka Lemon of een Canadese whiskey op jullie te wachten. Tot dan.....

Een lieve knuffel en vriendelijke groet,

Ton, Nancy en Elsa

Zeer gastvrij

Ruud en Anita, 24-8-2017

Beste Ton en Nancy

Wij waren voor de eerste keer in Tsjechië, dus zo ook op jullie camping, door autopech moesten we de eerste keer afbellen. Toen we vervangend vervoer hadden waren we alsnog welkom. Vanaf het eerste telefoongesprek voelde we al de gastvrijheid, die ook werd bevestingd bij aankomst, koffie, gezelligheid, zonder opdringerig te zijn. Jullie camping is gewoon TOP, grote plaatsen, goed schoon saniteir, een leuke bar, klein restaurant met aantrekkelijke prijzen en een goede sfeer. Jullie hulp was ook fantastisch toen onze auto voor de tweede keer kapot ging, niets is teveel en in goed overleg kan bijna alles. Zoals beloofd komen we zeker nog een keer terug.

Ton en Nancy bedankt en ga zo door

Groetjes Ruud en Anita

Ton en Nancy, Eigenaar, 7-9-2017

Beste Ruud en Anita ( de pechvogeltjes ;-)

Wat vervelend begon ons contact nadat jullie auto zoveel problemen gaf. We hebben er gelukkig toch nog een mooie draai aan weten te geven en toen het bij vertrek zich herhaalde waren we alleen maar blij dat we jullie weer op konden en mochten vangen zodat alles toch nog goed geregeld kon worden om jullie vakantie zo lekker af te maken.

Tot ziens zeggen we al helemaal niet meer, gewoon tot de volgende keer klinkt veel beter toch?

Wij hebben het zeer fijn gehad met jullie dus onze poort staat altijd voor jullie open.....

Groetjes,

Zeer goede camping!

Guus en kelly, 3-8-2017

Top vakantie gehad! Super genoten. Komen zeker nog een keer terug! Mooie omgeving, mooie extreem grote plekken, goed sanitair en daarbij ook hele fijne en lieve campingbeheerders.

Een gtote aanrader!

Ton en Nancy bedankt! En tot de volgende keer!

Groetjes Guus en Kelly

Ton en Nancy, Eigenaar, 6-9-2017

Beste Guus en Kelly

Wat was het leuk dat jullie hier bij ons het zo lekker naar jullie zin hadden.

Juist omdat wij er vanuit gaan dat de plekken lekker ruim moeten zijn geefty ons zelf ook heel veel rust en ontspanning. Dat jullie zo'n geweldig mooie en grote tent bij jullie hadden was ook voor ons geweldig om te zien dat het goed uitkwam met de maten. Toen er dan ook nog eens een familie naast kwam met ook een grote tent met 2 bijzettentjes werd even een uitdaging maar ging geweldig goed op deze manier.

Wij zijn erg blij dat jullie zo hebben genoten deze vakantie en hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Misschien tot dan....

Groetjes,

Groots

Ina en Andries Hakkert, 21-7-2017

Mensen wat een ontvangst en enthousiasme. Nancy en Ton die maken wat van het campingleven. Niets is te gek. De informatie die je krijgt is echt waardevol. Wil je ooit naar een camping in Tsjechie, bezoek dan deze camping. Echt waar voor je geld.

En dan nog even het eten. De dagschotel in het restaurant is altijd zeer smakelijk en het zijn echt grote mensen porties. De consumpties tegen redelijke prijs, dus je kunt rustig een extra biertje (of whiskey / Bokma jonge) nemen op hun gezellige terras

Wij hebben hier echt van onze vakantie genoten

Lieve Ina en Andries,

Wat was die week een heerlijke week met jullie.

Vooral jullie mooie foto's van het zwem en spring water in de steengroeve zullen we vereeuwigen op onze facebook.

Dus jij had die Bokma helemaal niet nodig om die smaak van het eten weg te spoelen?

Wij hebben in ieder geval genoten van jullie aanwezigheid bij ons en dat zal zeker niet de laatste keer zijn denk ik.

AOD-ers bevallen ons toch wel goed hoor. ;-)

Groetjes en veel liefs van ons.....

wederom helemaal top.

Karin, 29-6-2017

Er ontbreekt helemaal iets. Ton en Nancy doen zo ontzettend hun best om het de gasten naar de zin te maken. Niets is te veel gevraagd. Ontbijten buiten? ook dat kan , geen probleem voor deze 2 hardwerkende toppers.Veel bruikbare info over de omgeving.
Gereisd met vrienden in juni 2017
Ton en Nancy, Eigenaar, 23-7-2017

Wat leuk om jullie reactie te lezen Karin.

Je snapt natuurlijk wel dat ook wij enorm hebben genoten van jullie tweede en hopelijk zeker niet het laatste bezoek.

Vooral dat jullie zo'n mooi T-shirt hadden met de hele tour er op uitgewerkt was geweldig. Onze naam stond er schitterend tussen.

Tot snel.

Groetjes van jullie vriendjes uit Tsjechië

Erg goed en super verzorgd!!

Dhr. Aernouts, 13-6-2017

Op weg naar de Super Rally 2017 in Brno hebben we één nacht bij Ton en Nancy gelogeerd met 5 mensen in het appartement. Het gastenhuis is super verzorgd en kraaknet!! De BBQ en het ontbijt waren heerlijk en het gezellige moment bij het avondvuur waren onvergetelijk. Dit camping/guesthouse is écht motorvriendelijk!! Vraag het Ton en Nancy en alles is mogelijk. Echt een aanrader om in het mooie Tsjechië te gaan toeren. Ton en Nancy, veel succes en plezier met jullie toffe onderneming!! Groeten van de bikers uit België.
Gereisd met vrienden in juni 2017
Ton en Nancy, Eigenaar, 23-7-2017

Goh mannen wat was het een geweldige avond met jullie en hoe uniek was het wel niet dat jullie hier aan het vuur de kennissen tegenkwamen die jullie hadden opgedaan in Spanje.

Ook wij hebben erg veel plezier gehad aan jullie verblijf en hopen te mogen zeggen.....Tot in de toekomst.

Jan & Hanny, 11-6-2017

Alweer hebben we een heerlijke tijd gehad bij Ton en Nancy.

Dit jaar waren we voor het derde jaar op rij bij hun voor een voorjaarsvakantie en echt niets is hun te veel om te doen voor hun gasten en de omgeving verveelt ook nooit.

Deze keer waren we met vrienden die voor het eerst in Tsjechië waren en zoals te lezen in recensie is het ook hun geweldig bevallen.

Wat betreft die negatieve reactie daar herkennen wij helemaal niets van want zelfs met ongelooflijke pijn in zijn rug ging Ton, de eigenaar, nog voor ons en de andere gasten een bbq avond in elkaar zetten omdat wij daar zin in hadden. De cijfers die u hun heeft gegeven raken dan ook kant nog wal.

Wij komen in ieder geval volgend jaar terug want voor ons is het dus zeker wel voor herhaling vatbaar.

Beste Jan en Hanny

Natuurlijk is het hun visie op de manier dat hun het hebben ervaren. Wij weten dat we hun niets anders hebben behandeld dan alle andere gasten en iedereen heeft recht op hun eigen mening.

Gelukkig hebben we het jullie wel naar het zin kunnen maken dus wederom een leuke tijd. Ook voor ons.

Tot volgend jaar!

Is voor ons niet voor herhaling vatbaar.

van Vliet, 8-6-2017

Was hellaas geen ontbijt smorgends moest gehaald worden maar de eigenaar had hier geen zin in.
Ton en Nancy, Eigenaar, 11-6-2017

Beste Jan en Marga,

Wat vinden wij het verschrikkelijk jammer om te lezen dat dit ontbreken van een spontane ontbijtservice de overige zaken waar jullie zo van hebben genoten ( speciaal voor jullie georganiseerd Tsjechisch diner, het lekker verblijven op het terras met een biertje, de mooie campingplaats, en de goede sfeer waarin jullie direct werden opgenomen) zo heeft beïnvloed.

Erg jammer vinden we het ook dat jullie bij het afscheid ons vertelden dat jullie zo geweldig hadden genoten maar toch doorgingen naar een andere camping die dichter aan natuurwater ligt.

Dit alles was zeker niet gebeurt als jullie vooraf hadden gereserveerd en de wensen duidelijk hadden opgegeven.

Voor jullie hoop ik in ieder geval dat het zelf verzorgen van een ontbijt niet de rest van jullie trip met motor en tentje naar het Harley treffen bij Brno heeft beïnvloed en jullie toch nog een heerlijke vakantie hebben gehad.

Het is hier fantasties en een echte aanrader

Ans en Cor, 5-6-2017

De gast vrijheid is super en alles is bijna mogelijk voor groot en klein
Ton en Nancy, Eigenaar, 11-6-2017

Beste Cor en Ans

Ook wij vinden het altijd fijn dat jullie er zijn. Ik denk dat het trouwe terugkomen de afgelopen 3 seizoenen voldoende aangeeft.

Tot over 7 weken maar weer. We zullen goed op jullie caravan passen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Guesthouse Camping Pliskovice in Mirovice / Pliskovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Guesthouse Camping Pliskovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Guesthouse Camping Pliskovice scoort een 9 uit 10 op basis van 60 reviews.