Vakantiepark Villapark Lipno ****

Heerlijk

M Bergsma, 12-2-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Voor gezinnen met kinderen ideaal om te beginnen met skilessen. Overzichtelijk,betaalbaar en luxe huisjes. Dichtbij de skilift. Geen overbevolkte piste. Voor de gevorderde skiër niet echt leuk maar voor de kinderen super. Supermarkt op loopafstand. Voldoende eetgelegenheden in de buurt.
Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Fantastisch kleinschalig villapark

Nellij, 11-2-2017
  • Onderkomen9

Met name voor beginners en kleine kinderen een fantastisch skigebied. Alles aanwezig voor zowel een zomervakantie als een wintervakantie. Goed eten in twee kleine restaurantjes. Supermarkt en rodelbaan aanwezig. Eigenlijk geen negatieve berichten over dit park. Wij gaan zeker nog een keer in de zomer terug naar dit park
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Mooi groot huis en omgeving!!

fam van der Hoef, 21-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen9

Wij waren de eerste twee weken van augustus in Villa Lipnomeer, een van de woningen in Villapark Lipno. Een echt schitterend huis en met vier royale slaapkamers en twee badkamers erg ruim. Alles was erg schoon en opgeruimd. met inpandige garage.

Wij waren er met drie volwassenen en drie kinderen in de leeftijd van tien tot zestien jaar en hadden er volop de ruimte.

Onze kinderen hebben zich rondom het huis uitstekend vermaakt in de prachtige bossen, aan en op het Lipnomeer en hebben volop gebruik gemaakt van de fraaie wandel en mountainbikeroutes.

Het huren van elektrische step is ook een aanrader.

Je kunt er raften en kajakken, bobslee Rodelen.. teveel om op te noemen!

Je hoeft geen eten te koken want je kunt in de meeste restaurantjes voor weinig geld eten.

De parkbeheerder Jan Veber was erg behulpzaam en heeft mede door zijn kennis over de omgeving voor heerlijke vakantie gezorgd.

Hij spreekt namelijk ook Nederlands!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villapark Lipno bij:

Onvoorstelbaar mooie en leuke zomervakantie

Karel , 6-10-2014
  • Onderkomen10

Ik was in Villa Lipnomeer, een van de woningen in Villapark Lipno. Een echt schitterend huis en met vier royale slaapkamers en twee badkamers erg ruim. Alles was erg schoon en opgeruimd.

Wij waren er met vier volwassenen en vier kinderen in de leeftijd van tien tot dertien jaar en hadden er volop de ruimte. Onze kinderen hebben zich rondom het huis uitstekend vermaakt in de prachtige bossen, aan en op het Lipnomeer en hebben volop gebruik gemaakt van de fraaie mountainbikeroutes. (Het huren van (elektrische) fietsen is geen probleem.) Natuurlijk namen ze deel aan veel activiteiten die er in de zomermaanden worden georganiseerd. De zeilcursus vonden ze erg gaaf.

Vanuit het huis en de terrassen keken we prachtig weg over het meer en de bergen.

De parkbeheerder was erg behulpzaam en heeft mede door zijn kennis over de omgeving voor heerlijke vakantie gezorgd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

In één woord: schitterd. Dus volgend jaar weer !!

Karin, 15-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen10

Wij verbleven in februari 2013 voor de derde keer met vier volwassenen en vier kinderen in Villa Lipnomeer, een riant vrijstaand vakantiehuis bij het Lipnomeer in Tsjechië. Er lag weer zoveel sneeuw dat wij met gemak vanuit de vakantiewoning skiënd naar de pistes konden en ook weer skiënd terug. Ideaal skigebied voor kinderen en de nog niet al te gevorderde skiër. Kun je het al beter dan kun je terecht op pistes in Oostenrijk, een half uurtje rijden. Na het skiën voor weinig geld gezellig eten en drinken in een van de vele restaurantjes.

Deze prima waardering geven wij vanwege het schitterende huis, heel schoon, zeer vriendelijke parkmanager, de prachtige natuur, etc.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Een echt familiehuis

Bert en Marianne, 13-2-2012
  • Onderkomen8

Dit huis is met zijn vier ruime slaapkamers, grote woon-eetkamer met open keuken een echte aanrader voor families. Wij verbleven er met 7 volwassenen. Elke stel heeft genoten van eigen privacy.

In het huis was alle belangrijke comfort aanwezig. Meer dan voldoende servies en voor de vaat een vaatwasser. De wasmachine kwam ons ook prima van pas.

Vanuit de woonkamer en het terras heb je door de hoge ligging een mooi uitzicht op het Lipno meer. Vanuit het nabij gelegen bospad stap of glij je naar de piste.

In het dorpje heb je keus uit verschillende prijsvriendelijke restaurants. Hoewel je het niet zou zeggen zijn de grote en goed gevulde pizza's van het H&M Steakhouse echt Italiaans lekker.

De skiaccommodatie is is uitstekend voor beginners. Gevorderden zoeken hun heil in het Oostenrijkse Hochficht op ongeveer 50 minuten rijden.

Volgens ons kun je in de zomer hier uitstekend wandelen en de plaats als uitvalsbasis nemen voor Praag en Passau.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

Schitterende familielokactie

Bert en Marianne, 12-2-2012
  • Onderkomen9

Wij hebben het huis bewoond met 7 volwassenen. De vier kamers bieden hierdoor de privacy die daarbij hoort. De ruime woonkamer met open keuken bieden meer dan voldoende comfort.

De keuken geeft de mogelijkheden om uitgebreid te koken en daarna met het gemak van de vaatwasser snel schoon achter te laten.

De wintersportmogelijkheden zijn in Lipno voor beginners uitsteken. Gevorderden zoeken hun heil snel in Hochfiegt in Oostenrijk (ong. 50 minuten rijden).

De aanwezige open Wifi is echt van deze tijd.

In de zomermaanden lijkt het ons een uitstekende uitvalsbasis om te wandelen en plaatsen als Praag en Passau (D) te bezoeken. We komen zeker in die periode nog eens graag terug.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

Zeer luxe groto vakantievilla's

Fam. Stals, 1-1-2011
  • Activiteiten6
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen9

De 8-persoonsvakantievilla's zijn zeer luxe uitgerust en zijn rustig gelegen op een heuveltop op ca. 1 km van het centrum van Lipno en de skipistes.
Gereisd met oudere kinderen in december 2010

Mooi, schoon en luxe

Jowie, 18-10-2010
  • Onderkomen10

Fantastisch gelegen. Mooi, ruim, en zeer schoon parkt. Het appartement is luxe ingericht. De nederlandse zenders zij prima. Alle zenders behalve net5 en rtl8. Wij hebben voor april 2011 weer geboekt.
Gereisd met partner in oktober 2010

Heerlijke vakantie gehad!!!!

E.M.H.J., 23-9-2010
  • Activiteiten8
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen9

Lipno is een geweldig plaatsje, waar we met het hele gezin konden genieten van onze vakantie. De ruime, vrijstaande villa's op ons villapark waren een schot in de roos! Veel ruimte, een eigen tuin, en een vriendelijke beheerder. En dit alles tegen een zeer vriendelijke huurprijs. Hier komen we zeker terug!!!
Gereisd met jonge kinderen in september 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villapark Lipno bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark Lipno in Lipno nad Vltavou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark Lipno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villapark Lipno scoort een 9.05 uit 10 op basis van 16 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: