Camping Panorama

6,4

15 reviews over Camping Panorama in het Nederlands

goed te doen

van der velden, 21-8-2017

Wij komen er al 5 jaar eerste 4 jaar op de camping met caravan het is een mooie terras camping met prachtig uitzicht op het lipno meer.

De douches en toiletten zijn gedateerd maar worden wel goed schoon gehouden.

Het eten boven in het restaurant is ook goed te doen en niet duur.

Dit jaar zijn een weekje geweest maar dan in het hotel ook het hotel is gedateerd maar schoon en de bedden slapen goed. Ook de douche en toilet worden elke dag schoon gemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2017

Hele mooie centrale plek

Ramona, 16-8-2017

De camping ligt direct aan het lipnomeer. Bij de camping is een hotel, toen we de eerste avond aankwamen was daar gezellige live muziek binnen.

We zijn daar gezellig gaan eten en genoten van de dansende mensen met gezellige muziek.

De camping ligt direct naast het landal park, dit is erg leuk. Zo kun je gebruik maken van de faciliteiten (tegen betaling) zwembad, bootverhuur haven, voetbalveld volleybal etc. 100 m van de camping supermarkt, stoeltjeslift, boomkroon pad, klimparcours enz.

Veel restaurantjes, genoeg te doen.

Vyssi brod aanrader om naartoe te gaan (7km) heel veel leuke winkeltjes/marktjes waar je goed kunt afdingen..

Sanitair van de camping is oud, gedateerd maar wel super schoon.

Wordt 3x per dag schoongemaakt.

Eigenaar camping heel aardig.

Hele leuke camping om naartoe te gaan, we begrijpen niet dat er geen recente beoordelingen over zijn. Bij deze dus wel een goede beoordeling want dat verdient de camping echt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

dit nooit meer

Nicole Muiderman, 18-9-2015

Mooie camping met verouderd sanitair,wat wel schoon is.

Het grote probleem is dat de plaatselijke jeugd beneden op de camping in de kiosk hun hangplek heeft.

Na 3 nachten tot 2 uur 's nachts naar technohouse te hebben liggen luisteren en dronken geschreew en gelal over de camping heen. Zijn we ook al hadden vooruit betaald vertrokken.

Toen de eigenaar vroeg waarom was het antwoord ach ja jeugd kan ik niets aan doen.

Gereisd met partner in juli 2014

Prachtige ligging

Hugo&Denise, 12-8-2013

Een kleine twee weken hebben we op deze camping gestaan. De camping pal aan het meer is schaduwrijk en goed onderhouden. De stroomvoorziening is perfect (koken op een electrische kookplaat is zelfs geen probleem). De eigenaar en zijn personeel zijn zéér vriendelijk en erg behulpzaam. Bij vooraf betalen wordt 10% korting gegeven zodat het voor nederlandsche begrippen een feest is om te mogen betalen (E17,-p/n) voor een grote tent met twee personen en stroom! In het restaurant serveren ze heerlijk eten, hier kan men eveneens broodjes kopen voor het ontbijt. Het sanitair is zoals anderen al stellen niet nieuw maar wel zeer schoon! De poetsjuffrouw maakt alles direct na gebruik weer fluitend schoon! Kortom, een mooie en goede camping die je nog het gevoel geeft dat je in het buitenland bent! In de omgeving is genoeg te doen en te zien. Ook voor de sportieve vakantiegangers is er veel te doen in de omgeving.

Wij hebben een topvakantie gehad!

Hugo&Denise, Grave

Gereisd met partner in januari 2013

Mooie camping met teras plaatsen.

Hans, 4-9-2011

Na 3 jaar toch weer eens kijken verbaasden ons het zeer hoe mooi de camping is geworden.

De camping is begin dit jaar geheel gerenoveerd de plaatsen zijn nu erg mooi en allemaal vlak. er zijn grote,kleine en tent plaatsen en hier en daar een vuurplaats.

Stroom en water kast dicht in de buurt van de plaats.

Het sanitair is nog wel oud maar wij vinden dat best te doen word vaak schoongemaakt.

De prijs is zeker nog betaalbaar en er is genoeg in de buurt te doen voor jong en oud.

Zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Gezelligheid uit de Oostblok tijd

Rainbow2805, 13-3-2010

Wij hebben hier gebruik gemaakt van een bungalowtent van Vodatent gedurende eerste week van augustus in 2009. De tent was prima, en de Nederlandse opzichter was erg aardig en attent. Aan het meer gelegen, nabij het grote Landal park. Veel horeca en supermarkt op loopafstand, stadjes en bezienswaardigheden in de buurt. Heel leuk voor de kinderen is dat je een kampvuur voor de tent mag opstoken!

De camping en het nabijgelegen hotel (waar de wasruimtes zijn) maken echter een hopeloos verouderde indruk. Sanitair wordt goed schoon gehouden, maar is dringend toe aan groot onderhoud. We hebben er een hele leuke vakantie gehad, maar ik zou het niet aanbevelen omdat het huurtarief van de bungalowtent op Nederlands niveau ligt, en er voor die prijs iets vergelijkbaars te vinden moet zijn aan het Lipno meer met modernere voorzieningen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

zeer vies en slecht

Jan en vera, 16-7-2009

1 overnachting gehad op doorreis!

Spot goedkoop maar je krijgt er ook niks voor terug!

Zeer vies en oud restaurant,wc douche echt erg smerig vies stank erg oud!

Zelfs met slippers aan durf je er niet te douchen echt smering!

Chloor kennen ze daar niet!

Onvriendelijk en voor kinderen al helemaal niks je zou er zo ziek van worden!

Wel veel rust maar echt vieze oude omgeving!

kun je beter een mooi appartement in de buurt huren!

Koffie zit kilo drap onderin en iets fatsoenlijks te eten hebben ze niet!

Toch veel te duur voor deze viezigheid!

Snap niet dat een reisburo dit kan aanbieden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Hier kan Alles nog!

Tesselaar, 6-2-2009

Wij komen hier al heel wat jaartjes voor een paar dagen of langer.

Maar we hebben het wel een beetje gezien daar!Het mooie gaat er af.

De omgeving veranderd veel te veel.

Erg veel nieuwbouw dure appartementen wat de prijzen in dat deel van Tjechien er niet meer aantrekelijk van maken.

Camping is eenvoudig maar erg gezellig,goede liging aan het meer en veel leuke bezienswaardigheden in de buurt.

S`avonds leuk kampvuurtje maken is soms geen overbodigen luxe kan fris zijn. Dan gezellig met de andere camping gasten een Pivo drinken.

Sanitair is oud met word zeer goed schoon gemaakt.Restaurant is zeer goed als er iets niet op kaart staat kan dat altijd besteld worden.

En een goede bediening allleen jammer dat er veel Landal gasten komen(is niet ons soort volk)

Er is in het dorp op loop afstand ook een disco.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Klein maar heel fijn!

Jacqueline, 9-8-2008

Leuke kleine camping met heel veel gastvrijheid en een schittend uitzicht door hellend gebied. De Vodatenten liggen allemaal op een vlonder dus recht. Goed verzorgd. Zowel gastheer van Vodatent, alsook de eigenaar, doen er alles aan om je een fijne vakantie te geven. Als superplus: er zijn diverse kampvuur plaatsen waar je een eigen kampvuur kan maken! Eten in restaurant is heel goed en ook het strandpaviljoen is prima!
      Gereisd familie in juli 2008

heel veel rust!!!! maar gezellig

marc, 24-7-2008

leuke boeren camping met geweldig uitzicht! lieve mensen met gewldige gastvrijheid. zeer leuke vakantie gehad met ons gezin!!!!!!!

mooie omgeving met mooie steden en zat vermaak voor jong en oud.

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Panorama in Lipno nad Vltavou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Panorama scoort een 6.4 uit 10 op basis van 19 reviews.