Vakantiepark Lipno Lake Resort *****

288 reviews over Vakantiepark Lipno Lake Resort in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Janneke, 27-8-2017
  • Onderkomen9

Het Lipno Lake resort is een echte aanrader. De appartementen zijn ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. We kwamen na lang rijden laat in de middag aan, ons appartement was echter nog niet beschikbaar en we moesten wachten, wat minder was met vier kleine kinderen.

In de omgeving is, zoals ook in andere reviews te lezen is, zeer veel te doen. Voor ons was het zwembad prima. We reisden met 4 jonge kinderen. Er was een animatieteam maar dat was niet flitsend, in die zin dat het het team zelf niet heel enthousiasmerend was. De service was erg verschillend. Achter de receptie zaten vriendelijke, servicegerichte mensen maar ook een vrouw die met haar ogen draaide als je haar iets vroeg. Ook voor de service bij het zwembad gold, dat men soms onvriendelijk overkwam, afhankelijk van de medewerker. Pas op bij het rodelen, mijn man is met mijn zoon gevallen en ze hebben flinke schaafwonden opgelopen.

Het meer was op loopafstand en was heerlijk voor de kinderen. We hebben een heel fijne week gehad, voor ons was 1 week wel genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Lipnomeer een prachtige omgeving met mooie huisjes

Annemieke, 22-8-2017
  • Onderkomen9

De appartementen van Landal zijn prima en erg ruim. We waren met 2 kids 12 & 16 j. Appartement met 2 slaapkamers, door slaapbank in ruime woonkamer is dit ook voor 6 personen geschikt. Netjes schoon. Helaas hadden we een klein balkon geschikt voor 4 personen, maar niet voor zes. Droogrek moesten we in de huiskamer zetten als we met 4-en op balkon zaten. Ons balkon had wel direct uitzicht op meer en haven. We hoefden maar een klein stukje te lopen naar het meer! Supermarkt Coop is ook maar paar minuten lopen.

Fietsen huren en rond het meer fietsen is leuk. Rodelbanen zijn vlakbij. Je kunt met skilift naar boomkroonpad. De meiden zijn met de glijbaan naar beneden geroetsjt. Dit ging super snel. Ze hadden wel een trainingsbroek en vest meegenomen, nadat we een reactie op zoover over schaafwonden hadden gelezen. Maar ze kregen een soort zak mee met uitleg hoe ze naar beneden moesten glijden, dus het is maar de vraag of de lange kleding nodig was geweest. Steps gehuurd op de top en naar beneden gestept. Zwembad was gratis van 10 tot 14.00u. Daarna moest je betalen. Je moest ook als je ging zwemmen in de gratis tijd eerst kaartjes betalen, maar je kreeg het geld terug bij Landalreceptie. Toen we bij het zwembad aankwamen was het vol!? Na even wachten mochten we toen er mensen weggingen toch binnen. Raar, want het was echt niet druk in het zwembad. Na tellen waren er 50 mensen in het zwembad. Gewoon chloorzwembad. (Niets gemerkt van zoutwater, zoals in een vorige reactie werd vermeld) Er is van alles te doen rondom Lipnomeer. Zie vorige reacties. Valt op dat er veel mensen met jonge kinderen zijn. Er is geen animatie voor de oudere jeugd, wel voor de kinderen tot 12 jaar.

Ga je net buiten Lipno eten, dan is het nog goedkoper. We zijn vlakbij het park gaan eten en ook één dorpje verder bij een pension. Het pension was nog goedkoper. Uiteten in Tsjechië is zo wie zo niet duur.

Let op, want je kunt in Lipno niet overal met bankcard betalen. Na het eten IN Lipno bleek dat we cash moesten betalen. Gelukkig zat er wel een pinautomaat in de buurt, maar is niet handig. We zijn ook naar het reuzengebergte geweest en daar kon je overal met bankcard betalen. Vreemd dat dit in Lipno niet zo was!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie accommodatie in prachtige omgeving

Nico, 16-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super mooie appartementen.

resort heeft ook een eigen zwembad en speeltuin. Allemaal perfect onderhouden.

In de nabije omgeving is er heel veel te doen. Bovendien is de prijs van eten en drinken nog altijd lager dan deze in Belgie

Mooie appartementen dichtbij het Lipnomeer

Maaike, 12-8-2017
  • Onderkomen9

Mooi opgezet appartementencomplex met ruime appartementen. Het appartement was goed schoon met een goed uitgeruste keuken en ruim balkon (4 stoelen en 2 ligbedden) op het zuiden. Privé-sauna in de badkamer. Zwembad is wat aan de kleine kant (zoutwater). Coop supermarkt ligt op 3 minuten lopen van het complex en heeft de dagelijkse boodschappen. Bij tweeweeks verblijf kun je eenmalig je set handdoeken/beddengoed gratis wisselen. Wasmachines/droger tegen betaling aanwezig.

Het Lipnomeer ligt aan de overkant van de straat en is te bereiken via het Landalpark (4 minuten lopen). Voldoende ruimte (gras) om te liggen (ook schaduwplekken). Denk aan waterschoentjes; veel stenen ! Prima meer om te zwemmen, met luchtbed te dobberen en met bootjes of waterfietsen te verkennen.

In de omgeving is heel veel te doen; Cesky Krumlov is een mooi stadje met kasteel en een paar leuke (kleinschalige) musea zoals waxmuseum en spiegellabyrinth. Verder kun je in Lipno fietsen huren om langs het meer te fietsen. Er zijn ook elektrische steps te huur. Andere opties: boomkroonpad met klimtoren (in hoogseizoen op dinsdagavond ook te beklimmen), grafietmijn, rodelen, Cesky Budovice met zwarte toren, downhill steps, adventure golf, dierentuin, kastelen en klimparcours.

Voldoende eetgelegenheden op loopafstand. Voor ongeveer 10,- pp heb je een hoofdmaaltijd. Vooral de pizza's bij HM waren lekker. Ook hebben we lekker gegeten bij het hotel direct achter het appartementencomplex.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super mooi en netjes

Fam Oldenhuis Arwert, 5-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Lipno lake resort is een net onderhouden park met super mooie huisjes. Service is perfect. Kleine 'mankementen' (bijv rooksmelder piepte ivm lege batterij) waren binnen een mum van tijd gemaakt. Huisje is erg schoon en luxe. Slaapbank slaapt wat minder voor volwassenen; voor kinderen prima. Omgeving is erg mooi. Een keer gegeten bij Karolina (bij de rodelbaan). Redelijk simpel, maar prima eten en vriendelijke en snelle service. Voor €10 pp gegeten, incl drinken en nagerecht. Cesky Krumlov is een mooi stadje op een half uur rijden. Daar is ook de dichtsbijzijnde grote supermarkt (Kaufland). De Coop op het park is een prima winkel voor de kleine boodschappen. Elke dag verse broodjes is erg goedkoop (ong €0,11 per broodje). Het boomkroonpad is zeer aan te raden. Met de skilift omhoog en naar beneden. Prachtige ervaring om zo hoog in de toppen te lopen. Mooie brede paden; ook met hoogtevrees goed te doen. De glijbaan waarmee je naar beneden kan is niet aan te raden; je wordt hard door elkaar geschud en we hadden allemaal een schaafplek. Het Lipno meer is heel dichtbij en heeft een kiezelstrand. Veel mogelijkheden om in de schaduw onder de bomen te liggen.

oké, maar miste meerzicht

mevrouw R. Voogd, 7-2-2017
  • Activiteiten5
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen8

inrichting prima, trappen beetje link, betonachtige aanblik, jammer dat we geen meerzicht hadden. we keken uit op een ander appartementencomplex.

we hadden goede ski-week, dus het gemis aan kinderactiviteiten deed zich niet voelen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Super!

Yvonne, 6-1-2017
  • Onderkomen9

Lipno Lake Resort is wat je ziet op de plaatjes. Mooie appartementen met veel ruimte en luxe, vriendelijk en behulpzaam personeel, veel activiteiten in de omgeving en leuke animatie voor de kinderen. Als we al minpuntjes moeten noemen dan zou dat het relatief kleine zwembad kunnen zijn, alhoewel hel Lipno meer op loopafstand ligt, dus ... De animatie is leuk en gezellig tot 12 jaar, voor oudere kinderen is er op het resort wellicht iets minder te doen, maar daarbuiten des te meer. Al met al een bestemming waar wij 2 jaar achter elkaar met plezier naar toe zijn gereden!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerijk luxe accomodatie, met tieners

Bianca, 12-9-2016
  • Activiteiten7
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Onderkomen10

Wij zijn hier begin augustus twee weken geweest. Appartement prachtig, alles wat hieronder staat klopt. Gedeeltelijk overdekt terras ook hondvriendelijk. Wij waren met twee tieners, jongen 15 en meisje 18. Voor tieners wordt niets georganiseerd dus ze moeten het echt zelf opzoeken. Bij mooi weer is dat snel geregeld bij buitenzwembad (welke voldoet maar niet meer dan dat) bij minder weer is contact maken best lastig. Er zijn weinig tieners, meeste kinderen tot +/- 15 a16 jaar. Onze dochter had op een gegeven moment contact met tieners van het naast gelegen vakantiepark, wat trouwens echt kwalitatief stuk minder is. Veel te doen en te zien in deze buurt, zeker sportief gezien. De vietnamesche winkels in VissyGrad lekker links laten liggen, ze verkopen alleen rommel tegen hoge prijzen. Er wordt weinig gewandeld maar er zijn mooie routes direct vanaf de appartementen. Bergschoenen en wandelstokken aan te raden. Rijd wat verder weg en de prijzen van restaurants zijn lager dan in Lipno.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Blijft geweldig

Mense, 14-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen10

Ook na een vijfde verblijf gaat het Lipno Lake Resort nooit vervelen. De accommodatie is ronduit áf De omgeving, het uitzicht, fantastisch. Een verblijf aan het Lipno Lake een aanrader. Het personeel van het Resort staat je altijd te woord, een probleem wordt meteen aangepakt, dan wel verholpen: kortom, geweldig. Verbaasd over de nieuwe voorzieningen in de nabije omgeving en mocht er al een buitje vallen, je verveelt je geen moment. Trek er op uit!!!
Gereisd met partner in juli 2016

voor een actieve vakanie moet je hier zijn

Jerick, 2-8-2016
  • Activiteiten10
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen10

Prima huisjes en heel veel te doen in de omgeving. Het resort heeft een perfecte ligging, direct naast het centrale plein van de skipiste. Restaurantjes in de omgeving vond ik wel wat tegenvallen, maar je hebt je eigen keuken in het appartement waar prima te koken is voor 4 personen. Animatie en receptie was Nederlandstalig.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lipno Lake Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lipno Lake Resort in Lipno nad Vltavou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lipno Lake Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Lipno Lake Resort scoort een 9.04 uit 10 op basis van 309 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: