Camping Krivonoska

Onvoldoende

2 reviews over Camping Krivonoska in het Nederlands

great place

mense, 6-8-2009

Sinds 1996 onze "thuiscamping", om het prachtige Sumava te bezichtigen en kanotochten op de Moldau (Vltava) te ondernemen. De camping is schitterend gelegen en met veel bos omringd, langs de weg Budejovice-Tyn nad Vltavou, aan de linkerzijde van de weg goed aangegeven (tegenover de bushalte). Een grote, maar rustige camping, met bosmeertje (goed onderhouden zonneweide). Beheerder en personeel doen hun stinkende best voor de gasten en zijn buitengewoon vriendelijk. Voor rust en ruimte is deze camping een aanrader, de campingkantine heeft een goede menukeuze, maar in de omgeving zijn vele goede restaurants. Tot ziens op Krivonoska in 2010!!!
Gereisd met partner in juli 2009

Typisch Tsjechië

Dirk, 28-9-2008

We wilden absoluut eens naar Tsjechië. Deze camping leek ons nog wel wat te bieden. Maar ach... Geen afgebakende plaatsen (wat het voordeel biedt dat je zoveel plaats neemt als nodig). De douches hadden altijd warm water, maar wel niet alltijd een douchegordijn (niet direct iets waar wij ons zorgen om maken). De zwemvijver was er wel, maar daar durfde ik om hygiënische redenen niet in. Een echte campingwinkel was er niet. Wel waren er dagelijks verse croissants (wij kochten elke dag de winkel leeg!) Maar het restaurant was over-over-heerlijk lekker en spotgoedkoop!!! Er was ook geen animatie op de camping (maar rust kunnen wij wel waarderen). Een aanrader voor wie rust zoekt en van lekker eten houdt. Een grootstad is vlakbij.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Krivonoska in Hluboká nad Vltavou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Krivonoska zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Krivonoska scoort een 3 uit 10 op basis van 3 reviews.