Camping Kostelec ***

8,8

79 reviews over Camping Kostelec in het Nederlands

Prima camping

Fam van der Blom, 28-8-2017

Camping heeft een prima ligging om er op uit te trekken, bij de receptie liggen diverse mappen waar van alles in staat. De nederlandse eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Er zijn 2 zwembaden niet groot maar prima voor de kids om zich in te vermaken. Er word van alles georganiseerd. Het sanitair is schoon en ziet er mooi uit.

Wij komen hier vast nog eens terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Hartstikke leuk

Renate Bosma, 31-7-2017

Deze gemoedelijke camping is echt een aanrader. Kleinschalig en gezellig. Zwembadjes allebei Okay en prima om in af te koelen. Het uitzicht geweldig.

We hebben hier een paar dagen gestaan en zouden dit zo weer doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hier komen we hoogstwaarschijnlijk nog eens terug

Vrielink, 14-1-2017

De camping heeft een hele mooie ligging. Bovenaan een heuvel. Wij hebben een tent gehuurd. Dat was prima voor elkaar. De tent stond op vlonders, dat is wel heel fijn. De kinderen (toen 4 en 6) hebben zich heel goed vermaakt . Er was een soort van animatie, bescheiden, leuk op gezet. Het leukst vond ik dat het s'-avonds ook gezellig mocht zijn. Niet idioot gek natuurlijk, maar het hoefde niet muisstil te zijn. Hier lieten de eigenaren dit soort dingen regelen door de gasten zelf. En dat ging prima. S avonds werd er ook dikwijls een kampvuur gemaakt voor de gasten, dat was erg gezellig. En de boswandelingen met Henk zijn zeker een aanrader. Het zwembad is groot genoeg, en er is genoeg vermaak voor de kids. Naar een supermarkt was je wel 20 minuten rijden, ook geen restaurants op loopafstand. Maar op de camping kon je ook wel iets te eten bestellen. En verse broodjes op de camping iedere dag. Sanitair werd goed schoon gehouden en was goed voor elkaar. Er is vanaf sommige plekken een kerncentrale te zien die op 3 km afstand ligt, maar storend vond ik het zelf niet. Hooguit een beetje jammer omdat de rest van het uitzicht zo mooi was. Wij hebben lang niet zoveel uitstapjes gemaakt dan we wilden, maar dat kwam omdat de kinderen niet van de camping af wilden. Echt een aanrader dus!

Nogmaals heerlijk genieten

Marielle de Vos, 28-8-2016

Henk en Jannie zijn 2 hardwerkende mensen die er alles aan doen om je vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen,

dit is een kleinschalige camping die met heel veel liefde word gerund

de sfeer is erg relaxed, niks moet en bijna alles mag ;)

in 2015 zijn wij hier ook al geweest en dit jaar weer een weekje omdat het ons zo goed is bevallen

de plekken zijn ruim en mooi vlak, onze tent stond hier prachtig ( en wij hebben best een grote tent )

het sanitair is erg goed en heel erg schoon, de douches zijn heerlijk

ook zit er een leuke bar en is er goed personeel aanwezig,

voor de kleintjes word er hier ook genoeg georganiseerd, en er zijn ook speelvoorzieningen en dieren voor de kinderen

en erg goed betaalbaar

de ligging is overigens ook uitstekend, er is genoeg te doen in de omgeving

nogmaals heel erg bedankt voor het heerlijke weekje wat wij hier hadden

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige Camping

Familie Vree, 25-8-2016

Camping Kostelec is een kleinschalige camping op een mooi stukje berg van Tsjechie. Wij hebben hier een super vakantie gehad. Henk en Jannie zijn super mensen, die hard werken om het iedereen naar de zin te maken.

De plekken zijn wat aan de kleine kant, vooral met een vouwwagen, maar verder prima gras plek. Het sanitair is super schoon. De animatie was voor ons voldoende. Niet een mega druk programma , maar voor onze kinderen genoeg en elke dag wat te doen. Je kan een snack, patat en pizza's eten op de camping en gezellig op het terras zitten. De georganiseerde BBQ is zeker een aanrader.

In de nabije omgeving is genoeg te doen. Hlubloka nad Vltavou ligt op ong. 20 min. rijden. Hier is genoeg te doen. Zeker de moeite waard is het Kasteel, Dierentuin en Zwembad bezoeken. Cesky Budejovice is een grotere plek op ongeveer een half uurtje rijden vanaf de camping. Super stad. En zo is er nog veel meer te doen.

Kortom een top camping op een prachtig plekje!

aanrader! Gastvrije beheerders, goede sfeer

patricia, 25-8-2016

Pluspunten: goede sfeer, volop activiteiten voor alle leeftijden op de camping en daarbuiten (hoogtepunt: de spooktocht). Een pluim voor Henk en Janny!

Vergeet niet: zwembad Hluboka, klimpark nabij Prachatice, mijnmuseum in Cesky Krumlow.

Zwembad is klein, maar voldoende voor de kinderen.

gastvrije camping

familie de With, 23-8-2016

Erg gastvrije eigenaren, gezellig en goed sanitair. Iets wat elke Nederlander wil.
    Gereisd anders in januari 2016

prachtige kindvriendelijke camping

Cindy, 23-8-2016

Een heerlijke tijd gehad op deze camping. Kinderen van 4 en 6 hebben zich geen moment verveeld. Speeltoestellen, dieren op de camping. Zeer gastvrij.

Sanitair was uitstekend. Douchen 50ct. dan heb je zeker weten warm water en dat vond ik heel fijn.

Janny en Henk bedankt voor het delen van jullie ervaringen, tips en gezelligheid.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Kamperen in de modder..... ;-)

Fam. Berendsen, 15-8-2016

De titel is niet eerlijk en doet de camping geen eer aan. Hoewel we wel in de modder stonden. Henk (de eigenaar) gaf aan dat het de laatste jaren niet vaak zoveel geregend had in de zomer. We hadden de pech dat we net op de verkeerde plaats stonden met onze tent. De hoeveelheid regen die we op ons dak kregen liep van de heuvel af, maar onder onze tent bleef modder achter waar veel gelopen werd. De rest van de vakantie hadden we dus een zachte bodem in de tent.

Enkel kommer en kwel, neen.....geenszins. We waren op zoek naar een kleine gemoedelijke camping, dit was het. De sfeer was uiterst ontspannen, bij vragen of verzoeken van onze kant werden we netjes geholpen.

Er werden de nodige activiteiten voor de kinderen georganiseerd, kampvuur (met broodjes om te bakken), spooktocht, spelletjes/wedstrijden en dergelijke. In de omgeving was binnen het uur rijden voldoende te beleven/bekijken. En niet onbelangrijk, uiteindelijk was het weer ook prima.

Nadeel was zwembad, vooraf hadden we de kinderen erop voorbereid, dus het viel ze niet tegen. Maar het zwembad is nogal klein. Komende jaar willen de eigenaren een nieuw zwembad (laten)bouwen, dit is niet noodzakelijk om af te koelen, want dat kon nu ook, maar verhoogd absoluut te waterpret die de kinderen graag hadden gehad.

De kinderen hebben een gave vakantie gehad, wij hebben ons vermaakt, de omgeving biedt ruim voldoende mogelijkheden voor uitstapjes, prima geregeld dus.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie kleinschalige camping

Jackodb, 10-8-2016

Mooie en leuke camping met NL eigenaren. Zeer kindvriendelijk en genoeg animatie.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kostelec bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kostelec in Hluboká nad Vltavou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kostelec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kostelec scoort een 8.81 uit 10 op basis van 81 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: