Landhuis Setunsky ****

Setunsky

1 review over Landhuis Setunsky in het Nederlands

Peter en Brenda Elgersma, 10-8-2006

Mooie grote boerderij met grote tuin welke geheel omheind is door schuren en bomen. In de tuin is een groot zwembad welke ook overkapt kan worden en achter het zwembad is een overdekte plaats met een open haard, hangmat en tafeltennistafel. Het huis is netjes en volledig ingericht, er is zelfs een dvd-speler in huis. Het huis ligt wel erg afgelegen; het dorpje Dolni Horice zelf stelt niks voor en de dichtsbijzijnde stad, Tabor, ligt 15 km. verderop, maar daar is dan ook alles aanwezig. Wij hebben dit huis geboekt via Touroperator en we hebben er een uitstekende vakantie gehad met onze 3 kinderen.
    Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Setunsky in Dolni Horice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Setunsky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Setunsky scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.