Camping Chvalsiny ****

8,8

224 reviews over Camping Chvalsiny in het Nederlands

Supercamping!

Superleuke camping, 7-10-2017

Mooie grote plekken, leuk zwembad en ook een grote speelvijver (vissen, met een rubber bootje varen etc) goed restaurantje en er wordt veel georganiseerd voor de kinderen. En ook een hele mooie omgeving (Zuid Bohemen). Als je voor natuur gaat, dan moet je in Tsjechie zijn, want echt veel toeristische plaatsen hebben ze niet.
Gereisd met partner in augustus 2017
Robert Kooijman, Eigenaar, 8-10-2017
Bedankt voor de mooie en positieve review! Groeten van ons allemaal

Ittie Plantenga en Catharines Katje, 3-10-2017

Dat het fijn vertoeven is. Lieve en vriendelijke ontvangst. Zeer nette schone camping. Zeer tevreden. Douches, wc, was gelegenheid. Leuk dorpje. Zeer tevreden.
Gereisd met partner in september 2017
Robert Kooijman, Eigenaar, 8-10-2017
Beste Ittie Plantenga en Catharines Katje, wat een mooie complimenten. Bedankt voor de review en hartelijke groetjes uit Tsjechië

Erg leuke camping

Familie Hensbergen, 29-9-2017

Camping Chvalsiny is een goed onderhouden camping in een mooie omgeving. Wij verbleven in één van de tunneltenten die op een veldje achter op de camping staan. De tent was prima en de ruimte eromheen ook. De eerste week was het wel behoorlijk druk, waardoor we onze kinderen iets meer in de gaten moesten houden. De speeltoestellen zijn prima, hetzelfde geldt voor het zwembad (alleen wel een beetje koud). Wij hebben geen last gehad van wachtrijen bij het sanitair. Het meertje is leuk om in te vissen, met een bootje te varen en met het zand te spelen. Onze kinderen hebben af ten toe meegedaan met de animatie: verhaaltje voorlezen, kabouterpad, familiespeurtocht (best lastige vragen!) en de spooktocht. De bistro en broodjesservice in de ochtend zijn ook goed bevallen.

In de omgeving is er genoeg te doen. De enige minpunten van deze vakantie waren: overlast van jongeren bij het kampvuur (gelukkig na 22.00/22.30 uur over, maar als je moe bent na een lange reis is het toch niet leuk), de kou 's nachts en het wisselende weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Robert Kooijman, Eigenaar, 3-10-2017
Beste familie Hensbergen, bedankt voor de uitgebreide en positieve review. Fijn om terug te lezen. Groetjes namens ons allemaal.

fantastisch, prachtige camping

Lex Stauttener, 27-9-2017

Zeer kind vriendelijk, zelfs lage wasbakjes en spiegeltjes voor kinderen. Alles net onderhouden en schoon.De laatste weg aanduiding had wat beter gekund, 100 meter naar links is in het donker met de auto moeilijk te schatten.
Gereisd alleenreizend in september 2017
Robert Kooijman, Eigenaar, 3-10-2017
Beste Lex, bedankt voor de positieve review :) We zullen nog eens goed kijken naar de bewegwijzering. Groeten uit Tsjechie

Altijd

Heleen Feijen, 20-9-2017

Lieve luitjes,

Wij gaan niets vertellen over de ongelooflijke mooie camping en het tot in de puntjes verzorgde toiletgebouwen en het voortreffelijke restaurant.

Alle mensen die hun vakantie op deze camping doorbrengen zullen dit zeker beamen.

Iets anders waar wij ongelooflijk dankbaar voor zijn is de warmte en de bereidwilligheid van de eigenaren c.q. directie die te allen tijde voor je klaar staan op welke manier dan ook en in elke situatie.

Ook gaan we niet vermelden dat wij zeker nog eens terug komen, wij zullen altijd blijven komen.

Heel veel succes en groetjes

Cor en Heleen Feijen

Gereisd met partner in augustus 2017
Robert Kooijman, Eigenaar, 24-9-2017
Hoi Cor en Heleen, bedankt voor jullie mooie review! Heel erg leuk om terug te lezen. Hopelijk gaat alles goed met jullie, de honden en de kat :) Hartelijke groetjes van ons allemaal en graag tot volgend jaar.

was een geweldige camping

fam winter, 13-9-2017

wij hebben ons voor het tweede jaar weer goed vermaakt op de camping

ruime plekken en een gemoedelijke sfeer op de camping

ga zo door

Robert Kooijman, Eigenaar, 24-9-2017
Beste Familie Winter, bedankt voor de mooie review en hopelijk tot een volgende keer :) Groeten uit Chvalsiny.

Mooie camping, gastvrije ontvangst

Familie Linker, 4-9-2017

Mooi gelegen, ruime plekken, plezierige ontvangst, we voelden ons erg welkom
Robert Kooijman, Eigenaar, 24-9-2017
Beste Familie Linker, Fijn om te horen en bedankt voor de review! Hartelijke groeten namens ons allemaal

Fijne camping

M. Verhalen-Muller, 27-8-2017

Aardige nederlandse eigenaren met hart voor hun camping.

Fijn om op camping te vertoeven en ook heerlijk ruime plaatsen en 's nachts alleen geluid van krekels te horen.

Voor kleine kinderen genoeg animatie voor tieners ook genoeg te doen.

Ook gezellige avonden beleefd met barbecue en pizza bakken..

In straling van 50 km genoeg te beleven en te zien.

Robert Kooijman, Eigenaar, 29-8-2017
Beste familie Verhalen-Muller, leuk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en bedankt voor de mooie review. Groeten uit Tsjechie :)

"Warme" accommodatie

Marianne Oskamp, 27-8-2017

Net terug van een heerlijke vakantie op de camping in Chvalsiny Wat voelden we ons welkom en veilig op deze kindvriendelijke camping. Schoon sanitair een gezellig en goed restaurant en voor onze kleinkinderen een bijzonder warme ervaring.

Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Robert Kooijman, Eigenaar, 28-8-2017
Beste familie Oskamp, nogmaals bedankt voor jullie gezellige verblijf en de mooie review natuurlijk. Hopelijk tot ziens. Groetjes namens ons allemaal.

geweldige camping gelegen op een schitterende plek

platenburg, 25-8-2017

Leuke camping voor iedereen jong en oud lekker zwembad en super behulpzaam personeel de saamhorigheid op deze camping is erg groot en prettig sanitair erg schoon er wordt veel georganiseerd voor jong en oud we komen volgend jaar zeker terug op deze gezellige camping nogmaals bedankt voor de goede zorgen groetjes familie platenburg
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
Robert Kooijman, Eigenaar, 28-8-2017
Beste familie Platenburg, fijn om terug te lezen :) Heel erg bedankt en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groetjes

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chvalsiny bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chvalsiny in Chvalsiny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chvalsiny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Chvalsiny scoort een 8.78 uit 10 op basis van 225 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: