Hotel Dvorak ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dvorak**** bij :

1 review over Hotel Dvorak in het Nederlands

nooit meer

Liesbeth, 15-4-2017

niet schoon; teennagels en tandenprikker op de grond. In de badkamer was de vloer vies. na melding werd dat ook niet schoon gemaakt of opgeruimd.

De barman was erg onvriendelijk. 2Malige stroomuitval in onze kamer: we hebben bij het zaklampje van de gsm gedouched. We hebben €25,- extra voor een mooie kamer betaald, en een van de kleine Kamers gekregen. De parkeerplaats is 10minuten lopen (slepen) weg. Dan nog een goedkoper ticket voor de parkeerplaats bij de vvv kopen, dan weer terug naar de auto, van de parkeerplaats (eerst "oude" ticket betalen" afrijden, dan met het goedkopere ticket weer erin rijden en hopen dat je nog een parkeerplaats krijgt).

Daarna bij Restaurant Kristinka heerlijk gegeten met blik op het kasteel vanaf het terras aan het water achter het huis!

Gereisd met vrienden in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dvorak in Ceský Krumlov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dvorak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dvorak scoort een 4.2 uit 10 op basis van 4 reviews.