Vakantiehuis Cermak

Vakantiehuis Cermak

2 reviews over Vakantiehuis Cermak in het Nederlands

omschrijving klopt niet

m.mast, 21-8-2008

in de omschrijving stond een beekje voor het huis, maar die lag 10 meter diep door de stijle afgrond kon je er niet komen.ook het meertje is erg moeilijk bereikbaar en nodigt niet uit om in te zwemmen.de ontvangst van de verhuurder was erg kort en we kregen dus geen uitleg over apparaten of omgeving. en er was een wespennest en ik heb nog nooit zulke grote wespen gezien.de omschrijving hoe je er moet komen is ook erg onduidelijk als je het dorp de verkeerde kant in rijd.maar al met al wel een leuke week gehad.
Gereisd anders in juli 2008

Fam. Jacobs, 17-7-2006

Zeer luxe huisje met vaatwasser, magnetron, koffiezetapp., wasmachine. Leuk terras met barbeque + overdekt terras, grote tuin. Rivier Lucnize op 150 m. Het roeibootje konden we niet gebruiken de rivier stroomt te hard en ook zwemmen is voor kinderen in de rivier te gevaarlijk nu. Het huisje ligt aan de rand van een vakantiewoningenwijkje. klein beekje langs het huis, hele stijle kant. Wij hebben het er prima naar onze zin gehad en raden het aan voor mensen met wat grotere kinderen die veel van de natuur houden. Bechyne,leuk stadje met wat winkeltjes, keramiekmuzeum, kasteel, kerkjes, mooi uitzicht op Luznice. Veel kastelen en burchten in de omgeving. Mooie beekjes om doorheen te waden.Zwembaden in omgeving. Veel plekjes om te vissen. Div.meren in de buurt. Kortom wij hebben genoten van een heerlijke vakantie, veel rust en natuur en een mooie en comfortabele woning.
    Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Cermak in Bezerovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Cermak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Cermak scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.