Onvoldoende

1 review over Vakantiehuis Chalet Bohackova in het Nederlands

Familie Lardinois, 22-2-2006

Huisje veel heel erg tegen - De algehele indruk was er eentje van verval en viezigheid. Een lekkage in de badkamer. De ijskast werd terplekke door onze gastvrouw met een vuile dweil van binnen uitgeveegd en achter gelaten -In magnetron de resten van een ontplofte spahetti schotel! Toen we de eigenaar hiermee confronteerde zei ze: "Sorry but its always like this!!!" Eigenaar en onze Touroperator namen onze klachten niet serieus. We waren zo teleurgesteld dat we een andere onderkomen hebben gezocht. Absolute niet zoals omschreven in de brochure - nog geen 1 ster waard! Dus wees gewaarschuwd!
    Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Chalet Bohackova in Zeliv / Trnavka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Chalet Bohackova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Chalet Bohackova scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.