Vakantiehuis Rychetsky

Vakantiehuis Rychetsky
Rychetsky

1 review over Vakantiehuis Rychetsky in het Nederlands

Ester, 6-6-2007

Wij hebben een geweldige vakantie gehad, mede door het mooi weer, maar ook door dit geweldige huis. Het ligt midden in de velden en bossen, je voelt (en dat ben je ook) je er helemaal alleen en vrij. Een paar honderd meter verderop staat een huis, maar wij hebben niemand gezien. Achter je huis wandel je zo je "eigen" bos in, waar we ook herten hebben gezien. De inrichting is wat oudbollig naar ons idee, maar alles was er, zelfs een wasmachine, super handig met kinderen.

Er is een heerlijk zwembad en de eigenaar is erg aardig en kwam regelmatig even kijken of alles ok was. Ons zwembad zat opeens vol alg, dat werd ook meteen verholpen. Milicov stels niks voor, maar in Pelhrimov (20 auto min) vonden wij alles wat we nodig hadden. Enkele supergoedkope terrasjes, een paar winkeltjes en een supergrote supermarkt die alle dagen van de week open was.

Het huis bevat nog oude details en de keuken is in de zomer heerlijk koel. 's Avond bbqde we en maakten we een kampvuur met hout uit het bos!

Gereisd familie in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rychetsky in Milicov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rychetsky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Rychetsky scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.