Camping Autocamp Na Kopci / De Berg ***

Camping Autocamp Na Kopci / De Berg
Autocamp Na Kopci / De Berg
8,6

59 reviews over Camping Autocamp Na Kopci / De Berg in het Nederlands

prima camping met vriendelijke nederlandseigenaren

fam van der Blom, 28-8-2017

Wij waren er de eerste week van de zomervakantie en zijn vriendelijk ontvangen door de nederlandse eigenaren. Je kan elke avond mee eten voor een leuk prijsje of lekker op het terras een drankje doen. In de omgeving is van alles te doen je moet alleen wel wat verder rijden. Wij waren er de eerste week van de zomervakantie hierdoor was het nog erg stil op de camping, we hadden wel het zwembad vaak voor onszelf hiervoor.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk met kinderen

Sj, 6-8-2017

Warm welkom, ontspannen sfeer, nette camping. De creatieve kunst van natuurlijke matrrialen werd erg gewaardeerd door onze kinderen. Het beekje biedt volop avontuur, het zwembad was prima, en skelters het bergje afracen was top! Ook een ruime binnenruimte met dart, tafelvoetbal en allerlei spellen.

Veelal nederlanders, camping lokt uit tot sociale interactie door gezamelijke tent midden op het veld en bar binnen. Tevens worden activiteiten georganiseerd, volleybal, spooktocht. Er wordt door veel mensen meegegeten in de avond.

Aanzicht van de vele trekkershutjes maakten de camping niet fraaier, maar zodra je staat stoor je je daar niet aan.

Douchen met muntjes vinden wij persoonlijk vervelend, en de straal was niet heel riant. Verder was het sanitair redelijk tot prima.

Omgeving mooi qua natuur, wel redelijk afgelegen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke gastvrije accomodatie

Frits Wortelboer, 24-8-2016

Zoals ook in de afgelopen jaren heb ik ook dit jaar de camping “Na Kopci” als uitvalsbasis gebruikt voor mijn bezoek aan de MotoGP in Brno. Dit jaar toch zeker een 15 tal motorrijders gezien die ook van de camping gebruik maken en ook circuit-bezoekers die per auto reizen.

Het is opvallend hoeveel gasten ook al eerder op deze Autocamp zijn geweest .

De afstand naar het circuit is ca. 60 km door het wonderschone Tsjechische landschap.

Ik heb het elk jaar prima naar mijn zin op deze camping in de schitterende omgeving.

Ik slaap al jaren in een van de trekkershutjes waar ik probleemloos mijn apparatuur kan opladen en een goede stabiele Wi-Fi verbinding heb.

‘s Morgens een ontbijt en aan het eind van de dag een mee te eten wordt door mij erg gewaardeerd en niet alleen door mij gezien het aantal gasten dat mee eet.

Ik zal dus ook in de toekomst graag weer gebruikmaken van de gastvrijheid van Anniek en Rob.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

topcamping !

Peet, 14-8-2016

Anniek en Rob maken er een fantastische plek van met hun eigen warme touch. Ze maken regelmatig echt tijd voor je. Er hangt een hele ontspannen sfeer op de camping. 's Avonds bij het haardvuur is het fijn een wijntje drinken met Anniek Rob en de hele familie. Ook genoeg kinderen dan die van de gezelligheid genieten.

Wij verbleven in een appartement. Heel ruim en prima.

Leuk zwembad, veel ruimte voor de kinderen, trampoline, grote speelzaal met tafeltennis etc....

Dagschotel is prima (de halve kip was enorm) en goedkoop.

Spooktocht heeft veel indruk gemaakt op onze meiden. Was ook wel heel erg leuk in elkaar gezet! Ook rotsklimmen fantastisch.

Ik heb begrepen dat er al veel is aangepakt. Er moet ook nog e.e.a. gebeuren. Dat komt stap voor stap vast helemaal goed. Ik zou deze camping iedereen aanraden. Prachtige ligging en omgeving. Ook winkels, zoals de vertrouwde Albert, vlakbij.

Allemaal top !!! Als het aan onze kinderen ligt, gaan we volgend jaar weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima

Frits, 12-8-2016

Gezellig en een warm welkom elke keer dat ik hier kom. Fijn slaapadres op voor bezoek aan de MotoGP in Brno(afstand ca. 60km)
Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Voor herhaling vatbaar!

René en Marie-José Hellenbrand, 9-8-2016

we zijn samen met onze honden van 30 juli tot 7 augustus 2016 op deze camping geweest. Aanvankelijk voor een tussenstop voor 1 of 2 dagen (we waren met een camper). Daarna zouden we richting Kroatië gaan. Maar na een dag wisten we het zeker: dit was een camping waar we wat langer gingen blijven, vooral toen het zonnetje ook nog doorkwam.

We hebben ruim een week genoten van de prachtige omgeving.

De camping is van alle gemakken voorzien: mooi zwembad, schoon sanitair en een leuk terras. 's-ochtends worden op bestelling broodjes gehaald en ‘s-avonds kan worden meegegeten (voor weinig).

Diverse activiteiten worden georganiseerd, zoals een spooktocht voor de kinderen, helikoptervluchten en bergbeklimmen.

Kortom: volgend jaar komen we iets langer en hopen dan ook weer dat echte vakantie gevoel te herbeleven.

We willen daarom Peter, Rob, Aniek, Lisa en Carlo, Demi en de Tsjechische jongedame (waar we de naam niet van weten) bedanken voor de gastvrijheid. We hadden echt het gevoel welkom te zijn, ook namens Sam en Pip (de honden).

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk!

Angela, 2-9-2015

Een prachtige camping in een mooi dal tussen de bergen. Je kunt er wandelen door de bossen, langs dorpjes en door het riviertje.

De beheerders zijn zeer hartelijk en altijd bereid om je te helpen. Ze zijn altijd in voor een gezellige klets.

Camping is groot opgezet, lekkere ruime plekken. In een van de trekkershutten zaten veel te luidruchtige jongeren en daar werd duidelijk mee om gegaan. Het werd gelijk rustig. Onze kinderen waren ook erg blij met de frikandellen die je tussen de middag kon krijgen. Lekker lux dat je er een wijntje en biertje kan kopen en die mee kan nemen naar je tent.

Omgeving is ook mooi!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

een echte familie camping

max, 27-8-2015

het is een camping waar veel mensen komen die er vaker zijn geweest maar het zwembad was heerlijk en genoeg te doen voor de kinderen
Gereisd met vrienden in juli 2015

te gek

gerard, 26-8-2015

dat het een heerlijke camping dat is buiten kijf maar dat je je thuis voelt dat heb ik nog nooit zo meegemaakt als daar houden zo,
Gereisd alleenreizend in augustus 2015

aanrader

Stolk, 3-8-2015

Net twee weken gekampeerd op Na Kopci. Het nieuwe beheerdersechtpaar weet een goede sfeer te creëren. De kampeerplekken zijn ruim, gemakkelijk toegang tot water en stroom. Het zwembad is schoon en er zit weinig chloor in (fijn voor onze astmapatiënt). Wij hebben bijna elke avond meegegeten met het dagmenu, lekker en goed te betalen. Bij voldoende animo werden er activiteiten georganiseerd (flesjesvoetbal, kampvuur, spokentocht). Supermarkt, pinautomaat en tankstation op 5km.

Tips voor uitjes in de omgeving:

wandelen in de omgeving

Vír: stuwdam

Karasín: uitkijktoren

Nedvědice: kasteel Pernštejn

Žďár nad Sázavou: bedevaartkerkje en groot kloostercomplex met boekenmuseum

Boskovice: Joodse wijk en begraafplaats, kasteel, leuk plein met winkeltjes

Blansko: Macochakloof en grotten, ook te bereiken met treintje en kabelbaan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamp Na Kopci / De Berg in Janovicky, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamp Na Kopci / De Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Autocamp Na Kopci / De Berg scoort een 8.55 uit 10 op basis van 59 reviews.