Camping Matyas ***

Matyas

31 reviews over Camping Matyas in het Nederlands

Super camping

Savelsberg, 23-8-2017

Kleine camping 20 km van Praag. Je kan met de fiets via mooi fietspad langs de Moldau naar centrum Praag fietsen (18 km). En met de trein 40 min tot hartje Praag. Zeer vriendelijke beheerders camping. Sanitair zeer schoon en van alles voorzien. Ook ruimte waar je kan koken en eten. Ze doen er werkelijk alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2017

De liefste camping eigenaars ooit.....

fam vd Velden, 19-8-2017

Kleinere, lieflijke sfeervolle camping, net onder Praag. Eigenaren van de camping zijn geweldige mensen die de tijd maken om je te helpen. Het oude gedeelte van de camping heeft veel schaduw, en er is een groot veld met een hele mooie grasmat. Praag is heel gemakkelijk te bereiken met de trein of met de auto naar een P&R en dan met de metro/tram. Hanna legt alles geduldig uit en geeft tips.

Sanitair is schoon. Je kan er goed eten en de pivo smaakt heerlijk! Bediening met een lach!

Rivier is wat zanderig maar wel schoon. Lekker om in af te koelen op een warme dag.

We hadden helemaal geen last van de elektriciteitscentrale verderop aan de Moldau.

De trein was te horen, maar ook hier hebben we geen last van gehad. We hadden een prima vakantie!

Tips:

- natuurlijk praag bezoeken, kun je meerdere dagen mee vullen!

- kutnahora, prachtig dorp

- zwemmen bij het slappymeer

- voor gezinnen met oudere jeugd: zwemmen en van de rotsen springen bij de

oude steengroeve in Hrimezdice

- kanoën

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping vlak bij veel bezienswaardigheden.

Fam van der Velden, 17-8-2017

Wat een fantastische mensen die deze camping runnen, zo vriendelijk en behulpzaam. Sanitair ( Niet heel veel douches en wc's)ziet er netjes uit en word goed schoongehouden en is voorzien van allerlei toiletartikelen .Mooie kleine camping vlakbij een treinstation met rechtstreekse verbinding naar het mooie Praag, maar ook voldoende te zien in directe omgeving. Op de camping kun je goed eten voor weinig geld, en een vriendelijke lach erbij geserveerd. Er is een speeltuintje met allerlei speelgoed erin, een voetbalveldje en pingpongtafel.

Als ik dan toch minpuntjes op moet noemen dan is dat, dat er ook veel door-trekkers komen die er maar een paar dagen staan en op het grote veld geen schaduwplaatsen. Er is geen zwembad maar wel steiger waar je in de rivier kunt gaan zwemmen Heb me zelden zo thuis gevoeld op een camping en ga er zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig fijne overzichtelijke gezellige camping!

Susan, 12-8-2017

Een camping die voor herhaling vatbaar is! Wat een fijne camping. Niet groot, overzichtelijk, gezellig ontspannen sfeer, wat zeker mede mogelijk gemaakt wordt door de mensen die er werken.

Kinderen weten elkaar te vinden en vermaken zich in het kleine speeltuintje, bij de tafeltennistafel of met verstoppertje op de hele camping. De week dat wij er waren, waren er zeer veel Nederlanders.

Mocht je iets vergeten zijn, maakt niet uit: alles is aanwezig. Bij de douches scheerschuim, wattenstaafjes, inlegkruisjes, tampons, enz enz :-). Zelfs een overdekte keuken waar je kunt koken, eten en afwassen mocht je willen. Bestek, pannen, afwasmiddel enz, zijn aanwezig.

Goede verbinding met Praag en genoeg in de omgeving te doen.

Kleine eetgelegenheid waar je simpel maar lekker kunt eten. Ook mogelijk om eten mee te nemen naar je tent of caravan. Per ongeluk hebben we eigen bestek mee terug gegeven aan het restaurant. Ze hebben er alles aan gedaan dit terug te vinden tussen hun eigen bestek, kwamen het bij ons langs brengen en hebben er hartelijk om gelachen.

In de rivier naast de camping kan er gezwommen of gesurft worden. Of lekker gespeeld worden op een surfplank.

Kortom: een zeer relaxte, gezellige camping waar we heerlijk hebben kunnen ontspannen en genieten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch❤️

Marjon & Willem, 22-6-2017

Er zijn op deze camping geen minpunten. Alles is fantastisch.

Nog nooit meegemaakt dat je je op een camping zo verschrikkelijk goed thuis voelt. Met pijn in ons hart gingen we weg. Wat een super vriendelijk personeel. Iva en haar zus zijn Toppers. En Pavel.....een kanjer.

Ga het zelf meemaken zou ik zeggen! Een dikke 10 van ons.

Gereisd met partner in juni 2017

om terug te komen!

Karine De Grauwe, 15-9-2016

Een volgende erg positieve review voor deze camping. De eigenaars doen alles om het je naar je zin te maken. De douches zijn erg knus en volledig ingericht. Er hangt zelfs een vergrootglasspiegel om je op te maken, naast de andere knusse spulletjes. Je kunt staan waar je wil en alles is erg schoon. Een aanrader als je in de buurt bent. De maaltijden worden vers bereid met voldoende keuze.
Gereisd met partner in september 2016

Mooi (en) comfortabel!

Mo, 22-8-2016

Genoten van deze camping! Mooie ligging van de trekkershutjes, het knusse gevoel van een mooie achtertuin, heerlijke verse kruiden uit het pluktuintje (!!), warme douche, gezellig terras en eten van prima kwaliteit. Een aanrader.

Naast dat de camping zich perfect leent om vandaaruit Praag e.o. te verkennen loont de rivier ernaast zich ook prima voor zwem-, vaar- en visplezier. Al moet het voor de eerste wel een beetje lekker weer zijn want het is behoorlijk koud. De vele speelatributen op de camping biedt ook veel speelplezier voor (jongere) kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een kampeer"parel"

Alletta te Velde, 4-8-2016

Een fijne en erg gastvrije camping, waar je je direct thuis voelt. Praag is prima te bereiken met de trein, maar ook op de fiets (20 km trappen en je staat in hartje Praag). Op het gezellige terras is het prima eten!

Erg veel aandacht voor details.... Afwasmiddel en droogrekje bij de vaatwasbakken, verse kruiden om van te plukken en de toilet- en doucheruimte zijn erg compleet ingericht

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Enorm gastvrij en vriendelijk

Jaap Mulder, 30-6-2016

Een prima camping met goed en schoon sanitair. De familie doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Je kan er prima eten en zelfs in euro's betalen. In Nederland betaal je minimaal 2 keer meer de prijs.
Gereisd met partner in juni 2016

Kamperen zoals kamperen bedoeld is

Frans Smulders, 17-6-2016

Kleinschalige camping zonder overdreven luxe, maar wel met alle noodzakelijke (goed verzorgde) voorzieningen. Hoge kwaliteit voor redelijke prijs. Dat geldt ook voor de menukaart. We hopen dat de familie Matyas nog lang op deze voet verder gaat.
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Matyas in Vrane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Matyas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Matyas scoort een 9.03 uit 10 op basis van 37 reviews.