Hotel Zlatá Praha ***

Zlatá Praha

5 reviews over Hotel Zlatá Praha in het Nederlands

goed te doen

Debbie, 20-10-2008

de kamers waren heel netjes, en leuk ingericht.

Met het openbaar vervoer naar het centum was heel goed te doen, eerst met de bus en dan een stukje met de tram. en dan de metro. overal was het heel schoon, in heel praag is het schoon!!

maar wij vonden het eten in het hotel niet zo lekker , en het ontbijt werd alleen aangevult als je er om vroeg, en de broodjes waren oud.

dat is jammer van zo,n hotel.

praag zelf was super, een hele leuke stad.

Gereisd met partner in augustus 2008

onvoldoende

Roland van der Starre, 30-9-2008

eerst de pluspunten: goede verbinding met OV lijn 131 naar metro. Eigen afgesloten parkeerplaats. Grote kamer.

Min: Personeel is ongeïnteresseerd. Alleen aan de receptie staan ze je normaal te woord. Ontbijt onvoldoende,slechte jus, koffie. Bestek aan vervanging toe. Geen scherp mes gevonden. Absoluut geen 3* waard.

Gereisd met partner in september 2008

Prima uitvalsbasis

Robbe, 21-8-2008

Tijdens een rondreis door Tsjechie hebben we drie nachten in Zlata Praha overnacht. We kregen een prachtige kamer precies in het midden boven de voordeur. Deze kamer was duidelijk net opgeknapt met een hip behangetje en hippe gordijnen, leuke muurversiering en lampjes en kussentjes. Al met al een heel trendy kamer. Vanaf het hotel ga je met de bus naar het metrostation. De bushalte is op de hoek van de straat. Met de metro kun je gemakkelijk naar het centrum. Al met al ben je ruim een half uur onderweg voor je goed en wel in het centrum of weer terug in het hotel bent.

In de omgeving van het hotel is niet veel te beleven, er zijn geen restaurantjes. Het is een echte woonwijk, maar hierdoor veilig voor jezelf en voor de auto.

We hebben een avond in het hotel gegeten en dit was lekker, niet heel bijzonder maar goed verzorgd en een zeer vriendelijk ober. Het ontbijt was goed, werd vaak aangevuld en er was veel keuze. Al met al een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2007

Ariëtte, 12-5-2008

Het hotel is zeer rustig gelegen in een woonwijk.Er is in de omgeving veel groen,maar op een buurtsupermarktje bij de bushalte na geen winkels of restaurants. Voordelen:je slaapt lekker rustig,voldoende parkeergelegenheid,je auto staat er veilig. Nadelen: Zeker 35 minuten reizen met openbaar vervoer naar het centrum(eerst de bus en dan de metro) De bushalte is één straatje verderop.Lopen naar de dichtsbij gelegen metro is ongeveer 20 minuten bergafwaarts en terug dus een behoorlijke klim.

Vriendelijk personeel. Ontbijt is goed: koffie/thee/melk/sapjes, yogert ,cornflakes, broodjes,gesneden brood,diverse beleg,soms roerei met spek of worst ,fruit (afhankelijk van de drukte) Kamer met bad die wij hadden (3 persoons) was ruim en netjes ingericht.

Wij hadden halfpension, eten was prima maar niet tradioneel Tsjechisch zoals we hadden verwacht.(bijv.Spinasiesoep met zalm, Pasta gerecht en vruchtengebak toe)We konden ook kiezen voor lunch ipv.diner of een lunchpakket.

Gereisd familie in mei 2008

Wil, 26-3-2008

Slecht onbijt, werd op laatse dag ook niet meer aangevuld.

Restaurant alleen geopend voor het ontbijt, bar wel aanwezig maar niet geopend.

Biertje of sinas verkrijgbaar bij receptie indien voorradig.

Gereisd met vrienden in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zlatá Praha in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zlatá Praha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zlatá Praha scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.