Bed and Breakfast Villa Gineta *****

9,7

193 reviews over Bed and Breakfast Villa Gineta in het Nederlands

Beste B&B ooit

Frederik t'kint, 29-9-2017

Villa gineta is de beste B&b dat ik al gedaan heb.je word er in de watten gelegd.zowel met het ontbijt waar ze alles zelf bakken als de begeleiding die je krijgt.je moet je geen zorgen maken over wat je gaat doen.philippe komt met genoeg voorstellen af die hij voor jou heeft uitgestippelt. Heel de familie staat in voor de B&B en dat maakt een geweldig en hartelijk team! Ik kom zeker terug.
Gereisd met partner in september 2017

Hiervoor zijn geen woorden voor gewoon subliem

Paul en Marij, 11-9-2017

Alles was top! Wat we extreem goed vinden is de ganse familie Deswarte. Nooit zoooo genoten als van het verblijf in Tsjechië prachtig land met onbeperkte mogelijkheden Voor elk wat wils De schaal van 1 tot 10 is te kort 11 en meer was het voor ons Merci Philippe voor je inzet om ook fietsers te laten genieten van je mooie land. Terugkomen doen we zeker.!!!!!
Gereisd met partner in september 2017

Geweldige vakantie, supervriendelijk onthaal.

Milants, 5-9-2017

Eerste kennismaking met het land, mooi voorbereide wandelingen in onmiddellijke omgeving en verder weg met wegbeschrijving en praktische tips. Warm onthaal, uitgebreid ontbijt:een echt thuisgevoel. Auto nodig om 's avonds te gaan eten. Rustig gelegen midden in de natuur.

Fantastische vakantie!

Saman Nathalie, 31-8-2017

Van kamer tot ontbijt tot begeleiding tot.....

Alles is fantastisch goed!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar !!

Annick en Rudi, 28-8-2017

Vriendelijk onthaal ! Nette en grote kamers ! Super ontbijt ! Goeie sfeer onder de Vlamingen !

Het grootste pluspunt is het aanbod van alle soorten daguitstappen (natuur, cultuur, sportief, kinderen,.... ) Voor iedereen wat wils en tijd tekort ! De uitleg en de tips van Philippe zijn fantastisch, zo kun je zonder voorbereiding de streek ontdekken !

Mooie B&B, met liefde uitgebaat door fam. Deswarte

Kristel, 22-8-2017

Tsjechië is een heel mooi land met prachtige natuur en heel wat cultuur. De taal begrijpen en spreken is een voordeel :-). Wij werden zeer goed geholpen door Philippe Deswarte!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Dat Boheemse achterland van Praag, helemaal leuk

Linda, 10-8-2017

Zo blij met de familie Deswarte, die dit optrekje in de middle-of-nowhere zo met hart en ziel bestieren. Slechts op 25 km van Praag (elk kwartier een bus, 3 euro, incl. 3 uur OV in Praag, hoera), maar wij vonden het Boheemse achterland veel leuker dan Praag! En hoeveel liefde voor Tsjechië weet Philippe te delen met zijn gasten. Ons huisje midden in het bos was stil en donker in de nacht en van alle gemakken voorzien, we zagen er roedels herten grazen en rennen, en bosuilen vliegen. Het zwembad (nadrz! dat snapte ik!) elke dag weer heerlijk, ook om een boek uit te lezen op loungestoelen. Het dorp Stechovice heeft alles wat je nodig hebt. De betovering van de Moldau die meandert naar Slapy .... je hoort Smetana met je mee neuriën. Tsjechische keuken ook verrassend aangenaam! Ga naar Tsjechië, ga!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Het was een hele leuke en verrassende ontdekking.

Strobbe Luc, 9-8-2017

We werden heel hartelijk ontvangen, iedere dag werden we uitstekend wegwijs gemaakt in het land met als start een heerlijk ontbijt. De kamer was heel functioneel en ruim, eigenlijk viel er niks tegen.

Top b en b

NANCY DEKEYSER, 8-8-2017

Deze b en b heeft alles wat men kan verlangen van b en b prachtige ruime kamers een ontbijt om je vingers af te likken en een gastheer die altijd klaar staat,met tips en informatie voor uitstapjes kortom top b en b
Gereisd met partner in juli 2017

Ons tweede bezoek was even heerlijk als het eerste

Jean en Marie-Claire VanDessel-De Grauwe, 8-8-2017

De ontvangst, het verblijf, het ontbijt, de informatie elke dag opnieuw..... waren schitterend! Geen negatieve puntjes ondervonden of ontdekt. Alles super.
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Gineta in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Gineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Gineta scoort een 9.69 uit 10 op basis van 194 reviews.