Hotel U Zlateho Stromu ****

U Zlateho Stromu
6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor U Zlateho Stromu bij:

2 reviews over Hotel U Zlateho Stromu in het Nederlands

Geweldige plaats in centrum, maar...

Remko, 23-2-2011

Fantastisch gelegen hotel, letterlijk op steenworp afstand van de Karelsbrug. Wij zaten in een ruime kamer, voorzien van alle gemakken. Aardig personeel, dat goed de talen sprak en zeer behulpzaam was zonder te overdrijven. Heel goed ontbijt.

Er is 1 grote maar:

onder het hotel is een nachtclub. daar heb je op zich geen last van (muziek ed). maar, zlas je zoals wij aan de voorkant slaapt dan hoor je wel de hele nacht mensen naar binnen en naar buiten gaan, en dat gaat met de nodige herrie gepaard. Probeer dus een kamer aan de achterzijde te krijgen.

Het hotel ligt midden in het centrum, is dus met de auto niet eenvoudig bereikbaar. vanaf de metro is het ongeveer 5 minuutjes lopen. in het hotel geen lift. Dit maakt het voor mensen die wat minder mobiel zijn denk ik geen goede keuze.

Gereisd met partner in februari 2011

Kobus Kortmann, 15-6-2007

Ligt aan de voet van de Karelsbrug, maar in een voetgangers gebied waardoor het moeilijk per auto te bereiken is. Wel goede bedden, maar in historische oude kamers. Een volgende keer zal ik een ander hotel nemen, met meer comfort en eigen parkeergarage
Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel U Zlateho Stromu in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel U Zlateho Stromu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel U Zlateho Stromu scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.