6,8

Matig

4 reviews over Hotel U Krize in het Nederlands

Never again

Terry Winkler, 24-12-2009

Eigen hotel bleek bij aankomst niet geboekt door touroperator, waardoor we naar hotel U Krize moesten.

Kleine hotelkamer, was op de zolder met een puntdak, meerdere keren mijn hoofd gestoten als ik uit bed stapte. Kamer zelf was netjes. Het stel dat met ons mee was zat in een ruime maisonette, wat wel het aanraden waard is!

Het ontbijt was karig, en er werd nauwelijks bijgevuld. Kleine ontbijtzaal, waardoor we op één ochtend bijna een half uur moesten wachten tot er een tafel vrij was en we konden gaan ontbijten.

Positief is dat Karelsbrug niet ver weg was, negatief dat het centrum wel ver lopen was.

Gereisd met vrienden in december 2009

Goed hotel, met maisonettes.

Jan en Carla met neef van 14, 5-11-2008

Wij (stel van 50 jaar) hadden voor onze stedentrip naar Praag een 14 jarige neef meegenomen vonden in een gids deze maisonete, omdat we een aparte kamer voor hem alleen nogal duur vonden worden. Wij hadden kamer 10 (hoekkamer) en dat is aan de achterzijde. De straat die voor het hotel loopt is een drukke waar ook een aantal trams rijden, maar wij hoorden daar op onze kamer dus niets van. Het is een ruime maisonette. (dubbel glas). Beneden een 2 pers. bedbank en op de verdieping (die met een wenteltrap te bereiken is. Het is dus geen tweede of aparte kamer) twee 1 pers. bedden die met het voeteneind aan elkaar vastzaten. Hier bevind zich ook de prima, redelijk grote badkamer met bad/douche. De kamer heeft een kluisje. Het enige negatieve van deze kamer was dat één van de matrassen gigantisch naar rook stonk, dus 's-nachts het raam open dan heb je daar geen last van. Ontbijtbuffet is prima. Het hotel ligt 10 min lopen vd Karelsbrug, 20 min lopen v/h centrum.
Gereisd anders in oktober 2008

André Verhagen, 27-10-2008

Grote kamers aan de voorkant, maar dan lig je wel aan een drukke weg. Het ontbijtbuffet ziet er voor de klasse goed uit.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

E. Visser, 22-4-2008

Alleen ontbijt genuttigd, geen diner.

Leuke kamers.

Vriendelijk personeel.

Tramhalte niet 50 meter verderop zoals genoemd, maar recht voor de deur.

Gereisd anders in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel U Krize*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel U Krize in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel U Krize zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel U Krize scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.