Hotel Ramada Prague ****

goede locatie en netjes/verzorgd

A.Waller, 16-4-2012

goede locatie en netjes/verzorgd
Gereisd met partner in april 2012

Topper maar jammer van de service van een persoon.

Ferry Pothof, 2-9-2010

Goed hotel met geweldig uitgebreid ontbijt. Perfecte ligging. Nadeel was wel dat de douche niet goed werkte en daardoor soms warme en soms koude stralen gaf.. toen we dit meldden was het antwoord: Dat kan niet dan moet iedereen er last van hebben en verder klachten zijn er niet. Waarschijnlijk zat het dus in de doucheslang maar erg netjes is het niet.
Gereisd met partner in mei 2010

Hotel was oké, service minder

Elvira, 25-8-2010

Hotel midden in het centrum van Praag. De kamers zijn oké en netjes. Wij hadden echter wel te maken met personeel dat niet goed op klachten reageert. Toen wij lieten weten dat de douche van tempratuur veranderde werd dat afgedaan met "ja daar kunnen we niets aan doen" en wat vage andere redenen. Erg jammer. Het ontbijt was aardig.
Gereisd met partner in mei 2010

C.A.J. Koning, 19-5-2008

Airco kapot en gedurende vijf dagen niet gemaakt, lampen kapot, lawaaiige kamer.
Gereisd met partner in mei 2008

Leo en Nicolette, 15-5-2008

Wij zijn net terug van 4 dagen Praag. Helemaal fantastisch. Ons hotel was een prima uitvalsbasis. Onze kamer had geen uitzicht op het Wencesclasplein, maar ach, je bent toch alleen maar op je kamer om te slapen en je op te frissen. Hotel was schoon en netjes ingericht. De kamer was ruim met veel bergruimte. Badkamer helemaal top. Alles erop en eraan. Ontbijt was erg uitgebreid en werd continu aangevuld. Personeel was vriendelijk en beleefd. Het in bewaring geven van de bagage op de laatste dag ging heel officieel zonder enige kosten. Kortom: perfect verblijf voor een lang weeknd Praag!
Gereisd met partner in mei 2008

Rien en Ria, 15-9-2006

Een goed hotel met duidelijke ingang naar de receptie en mooie ruime kamers. Vooral de badkamer is een plaatje.Een beetje omgemakkelijk is dat je met de lift naar de eerste verdieping gaat en vervolgens met een andere lift naar je etage.Ontbijt is buffetvorm maar ruim gesorteerd.Personeel is netjes en terughoudend maar dat is een Tsjechies trekje.
Gereisd met partner in september 2006

Bart en Annemarie, 23-10-2005

Goed hotel. Wel dure drankjes en saaie bar. Toen we naar huis gingen mochten we de koffer daar neerzetten, maar achteraf wilde die maffe piccolo geld zien, dat was minder leuk!!
Gereisd anders in oktober 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ramada Prague bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Prague in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Prague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Prague scoort een 8 uit 10 op basis van 8 reviews.