Hotel Olympik II ***

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Olympik II bij:

2 reviews over Hotel Olympik II in het Nederlands

L. Steenmeijer, 6-5-2008

Heel veel slechte straten, metro geen problemen maar wel ver vanuit hotel naar centrum, drukke bij loop brug zonder met auto of fietsen en wel zeer mooi uitzichten en ook drukke centrum, hotel ontbijt is wel goed maar wel vreemd dat autom. met 3 verschillen smaak is limonade met water en geen jus orange die moeten betalen!

Ik hoor ervan dat onze apparte 3 pers.die gaan vanuit Utrecht naar Praag hebben geen plaats zitten moeten staan en wel betaald voor zitplaats in 1e klasse dat vind ik wel erg en ook niet eerlijk met spoorkaarten staat alles erop voor nr. zitplaats toch niet en moeten staan dus klopt niet van NS en ook al terug reizen precies zelfde en als volgende keer weer doet dan nemen noodrem tot goede plaats zitten.

Gereisd met vrienden in mei 2008

H.v.d.Bosch, 23-1-2005

slecht eten, geen plaats in eetzaal,elke nacht lawaai door schoolkinderen op de kamers tot zes schoolkinderen op een kamer,de hele benedenverdieping stinkt naar de keuken,bij halfpension is het warme avondeten altijd koud.ik ben beroepsmatig helaas vele malen in dit hotel geweest in deze prijsklasse weet ik veel betere hotels aan te bevelen
Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympik II in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympik II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olympik II scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.