Appartement Monica ***

Monica

1 review over Appartement Monica in het Nederlands

Een super plek!

Irene Schipper, 25-9-2012

Wij, een jong gezin met een baby van 5 maanden, wilden graag op vakantie naar Praag, maar niet direct in de stad verblijven. Via touroperator vonden we appartement Monica en dit is ons ontzettend goed bevallen. Wel de lusten van de stad, maar niet de lasten. Appartement Monica is met de tram of bus ongeveer op 20 minuten van het centrum van Praag. Het ligt op een heuvel en het is wel een kwartiertje lopen naar beneden waar de tram/bushaltes zijn. Wij vonden dit echter geen probleem om een stukje te lopen. Vanuit het appartement heb je een prachtig uitzicht en je kunt heerlijk in de tuin of op het terras zitten. Vanbinnen is het een mooie en nette ruimte. Alles is keurig schoon en een fijne keuken en badkamer. Al met al een fantastische plek om Praag en omgeving te ontdekken!
Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monica in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Monica scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.