Hotel Holiday Inn ****

8 reviews over Hotel Holiday Inn in het Nederlands

ruime, schone, verzorgde kamers

Niels Asma, 28-12-2008

ook vriendelijk receptiepersoneel.

Op de laatste dag konden we de kamer aanhouden tot ons vertrek einde middag zonder extra kosten.

Gereisd met partner in december 2008

Perfecte locatie om het centrum te bezoeken.

Bianca, 9-12-2008

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamers. Alles op loopafstand goed te bereiken.
Gereisd met partner in december 2008

Fantastische plek

Bjorn, 7-12-2008

Het is een goed, schoon hotel. De service is uitmuntend.
Gereisd met partner in november 2008

G de Leeuw, 18-3-2008

Een keurig en vrij nieuw hotel, met nette en schone kamers. De ligging is goed, pal bij het treinstation en metro, maar toch een rustige buurt, dus geen last van lawaai. Bij het uitchecken moesten we vrij lang wachten, maar verder werden we goed geholpen bij vragen. Het ontbijt is goed.
    Gereisd met partner in maart 2008

N Ouled L 'Kadi, 12-3-2008

Het personeel was niet vriendelijk. Het lijkt wel of zij geen 'hallo' kennen.
    Gereisd met vrienden in maart 2008

diana, 2-3-2008

Heel erg schoon hotel. Dicht bij het trein hoofdstation, wat voor ons makkelijk was omdat we met de trein kwamen en gingen. De jus d'orange bij het ontbijt kwam uit een automaat, dat vond ik een klein min-puntje. Ook stond er voor bij de receptie dat je postzegels bij de receptie kon krijgen, dat was achteraf niet zo, we moesten gewoon naar het postkantoor. Voor de rest was alles piekfijn in orde, alles is echt heel schoon en nieuw.
    Gereisd met partner in februari 2007

Denise en Jeroen, 8-2-2008

De hotelkamer was wat klein maar zag er picobello uit en was lekker fris en schoon. De service in het hotel is goed. Er wordt elke dag gepoetst en er worden elke ochtend schone handdoeken neergelegd.Het ontbijt was goed verzorgd doordeweeks van 8.30 tot 10.30 en in het weekend tot 11.30. Kortom een prima hotel met een fijne ligging om een paar dagen te genieten van het mooie Praag.
    Gereisd met partner in februari 2008

Chayenne, 9-6-2005

Haai..

me vader is in dit hotel geweest voor een zakenreis. Toen hij mij belde zei hij dat het fantastisch was! Mooi uitzicht, mooie kamer enz. Het was ook een mooie stad om doorheen te rijden. Verder weet ik dat het hotel echt prachtig was. Meer weet ik niet.

Groetjes Chayenne.

Gereisd anders in juni 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holiday Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn scoort een 8.38 uit 10 op basis van 8 reviews.