Hotel Gris ****

Hotel Gris
Gris

1 review over Hotel Gris in het Nederlands

piet,marijke,rob & yvonne, 18-12-2007

zeer aantrekkelijk en centraal gelegen hotel waar alles te voet of per tram/metro te bereiken is.wij waren daar in het weekend van 8 december 2007 en er hing een geweldige (kerst)sfeer met leuke verwarmde terrassen en hele mooie oude gebouwen.het ontbijt was niet in het hotel maar er was keus en eten genoeg.

prijs/kwaliteit was uitstekend en het eten buiten de deur (keus genoeg) goedkoper dan in nederland

prachtige kamers met flatscreen tv.enige minpunt was dat er maar weinig engelstalige zenders op zitten

mensen zijn zeer vriendelijk in het hotel en spreken goed engels.

Wij komen hier beslist nog eens terug want het hotel is wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met vrienden in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gris in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gris scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.