Hotel D'Angelo ***

Hotel D'Angelo
D'Angelo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor D'Angelo bij:

1 review over Hotel D'Angelo in het Nederlands

Prima hotel in de buurt van het centrum.

Vera, 22-8-2016

Het hotel en de kamer zien er netjes uit. De kamer die wij hadden was erg ruim. In de kamer konden we o.a. gebruik maken van een koelkastje. Het ontbijt was prima. Ook werd het telkens aangevuld indien nodig. Verder hadden we de fietsen bij. Deze mochten we op het balkonterras stallen. Het valt overigens niet mee om te fietsen in Praag. Lopen naar het centrum was ook te doen.

Bij de receptie liggen verschillende gratis plattegronden en andere foldertjes. Erg handig!

Een klein minpuntje was dat we in Praag lang hebben moeten zoeken naar het hotel. Dit is niet perse de schuld van het hotel, maar heeft ook te maken met het drukke (eenrichtings)verkeer in de stad.

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel D'Angelo in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel D'Angelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel D'Angelo scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.