Hotel Club Praha ****

Hotel Club Praha
Club Praha

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Praha bij:

1 review over Hotel Club Praha in het Nederlands

Goede uitvalsbasis voor een bezoekje aan Praag

Soraya, 15-7-2009

Club Hotel Praag is een hotel langs de snelweg. Het heeft een eigen sportcentrum en als gast mag je ook gebruik maken van het zwembad(je) en de sauna. De hotelmedewerkers waren kortaf als je om iets vroeg en we werden geen enkele keer aangesproken met een hallo,maar ik denk dat je dat ook nergens hoeft te verwachten in Praag. De kamer was ruim en schoon (badkamer ook!)S'ochtends hadden we een ontbijtbuffet. Deze was niet erg uitgebreid, maar wel vers.

Aangezien het hotel aan een snelweg zit en een aantal km van het centrum van praag verwijderd is, lieten wij ons met het (gratis) shuttle busje van het hotel naar het metro station Opatov brengen. Vanuit hier was het ong. 10 minuten naar het centrum.Je kan ook gebruik maken van de P+R bij dit metrostation,100 KC per dag

Wij hebben voor 2 nachten, 2 pers. 78 euro betaald! Dit was het meer dan waard

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Praha in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Praha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Praha scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.