Hotel Chateau St. Havel ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Chateau St. Havel bij:

1 review over Hotel Chateau St. Havel in het Nederlands

Voor een beetje Romantiek

J&L, 28-10-2010

Wij verbleven afgelopen weekend in Chateau St. Havel en wij hebben genoten! De service was uitmuntend en de prijs kwaliteit verhouding was subliem. In eerste instantie kregen wij een kleinere kamer, dan wij hadden geboekt maar deze fout is boven verwachting gecorrigeerd met een gigantische upgrade. Deze kamer was subliem en van alle gemakken voorzien; plasma, minibar, kamerjassen, groot hoekbad, bidet, roomservice en iedere dag 'n fantastiche schoonmaak. Het personeel was bovendien alleraardigst en behulpzaam. De kamers en 't chteau stralen een zekere mate van grandeur ui, wat deze lokatie iedeaal maakt voor 'n romantisch weekend. Bij wijze van service krijg je iedere dag een taxi naar 't centrum van praag, iedere dag mochten wij 50 ballen p.p. vanaf de drivers range vh Chateau gebruiken, het ontbijt was prima, maar daar bovenop kon je dan wel weer dingen a la carte bestellen (inclusief). De ligging is zo'n 8KM buiten t centrum,maar daardoor krijg je wel dat extra beetje service!
Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau St. Havel in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau St. Havel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chateau St. Havel scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.