7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Carlton bij :

2 reviews over Hotel Carlton in het Nederlands

Fijn Hotel!

Marja en Rudie, 19-2-2010

Carlton Hotel, Taboritska 18, Praag. Hebben de andere beoordelaars het over hetzelfde hotel? Dat van ons lag niet vlakbij een metrostation; met tramlijn 9 (stopt net om de hoek) ben je in 7 minuten midden in het centrum. Kamers zijn mooier dan op de foto. Zeer schoon. Personeel zeer vriendelijk en servicegericht. Van de 4 dagen 3 x een zeer uitgebreid ontbijt en 1x een beperkter ontbijt in de bar (reden onduidelijk; te weinig gasten?). Bar is savonds nauwelijks in gebruik en niet echt gezellig. TIP: uitstekend Tsechisch restaurant op 200m van het hotel: Rest. Olse, Tabotiska 26: heel lekker en zeer voordelig (probeer het varkensknietje!).
Gereisd met vrienden in februari 2010

prima hotel

Bert en Marjan Meijerink, 8-4-2009

Wij,2 vriendinnen van 50 zijn hier geweest van 27 t/m31 maart.Omdat ons hotel Central 1 week van tevoren was verkocht en gesloten werd dit hotel ons aangeboden,prima service van de touroperator, temeer omdat dit hotel niet in hun bestand zat. Prima keuze,mooie kamer met groot hoekbalkon,kamer 114,alleen jammer,dat er heel veel licht van de grote lantaarnpaal binnenscheen. Dichtbij metrostation,vanwaar wij veel bezienswaardigheden hebben bezocht.Prima service van de receptie. Ontbijt was redelijk,broodjes op zondag erg taai,wel lekkere yochurt en fruit.
Gereisd met vrienden in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carlton scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.