Appartement Biskup

Appartement Biskup
Biskup

1 review over Appartement Biskup in het Nederlands

isabel, 5-1-2008

In de kerstvakantie naar dit appartement geweest. Ligt net buiten het oude centrum op de 1e verdieping (trap) van een gebouw. Het appartement is echt super. Nette keuken met alles erop en eraan. Goed groot 2 persoonsbed (en ruimte genoeg voor het bedje van onze peuter), en van de bank in de woonkamer kan je ook een 2 pers.bed maken. De woonkamer is erg groot, de badkamer is klein maar alles is aanwezig. Groot voordeel is ook de ligging. Vlakbij (20 stappen lopen ongeveer) komt tram nr 9 om de 5 min die je in 10 min naar het oude centrum van Praag brengt! Ook zijn er een aantal restaurantjes om de hoek waar we goed en goedkoop gegegeten hebben. Voor ons was het echt een super vakantie!
Gereisd familie in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Biskup in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Biskup zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Biskup scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.