Hotel Best Western Kampa ****

7,9

39 reviews over Hotel Best Western Kampa in het Nederlands

Uitstekend!

Jolande Leurink, 10-10-2017

De kamer was eenvoudig en netjes. Badkamer uitstekend. Het personeel was erg aardig en hulpvaardig. Ontbijt heel uitgebreid en er werd goed bijgevuld. Tijdens het ontbijt werd er live piano gespeeld; heel erg sfeervol! Wij hebben er 3 keer gedineerd en ook dat was uitstekend! Het hotel ligt in een rustig straatje ongeveer 10 minuten lopen van de Karelsbrug door een mooi park. Vlak bij haltes van trams en Hop-onHop-offbusjes. Wij kunnen iedereen dit hotel aanraden en zouden hier zeker opnieuw boeken als we weer in Praag zijn!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Net hotel op 'n paar honderd meter vd Karelsbrug

Corné Hopmans, 8-8-2014

"Kampa" is een nette accommodatie in het centrum van Praag en daarom goedkoop te noemen.

Prima bediening, je wordt er perfect in het Engels te woord gestaan.

Kamers oké, Eten prima, locatie super!

Gereisd met partner in juli 2014

Degelijk hotel

Benjamin, 5-2-2014

Prima hotel, gunstig gelegen in Praag met alles op loopafstand. Vriendelijk personeel. Kamers klein, maar functioneel en goede badkamer. Ontbijt goed, voldoende keuze. Inmiddels behoort het hotel niet meer tot de Best Western keten, maar tot een (denk ik) Tsjechische keten. Kwaliteit daarentegen goed. Misschien geen volle 4 sterren waard maar zeker een 3+.
Gereisd met partner in januari 2014

Goed!

Linsey, 11-8-2013

Het hotel is gelegen in een klein straatje. We hadden 2 dubbele kamers geboekt, een voor de ouders en een voor ons. Onze kamer bevatte 2 aparte bedden, elk aan de andere kant van de toch wel kleine kamer. Nadat we hebben uitgelegd dat we als man en vrouw toch graag naast elkaar slapen, hebben we een grotere kamer gekregen met een kingsizebed. Ze waren heel erg vriendelijk aan de receptie. De ouders sliepen op de bovenste verdieping in een soort 'zolderkamertje'. Als je groter was dan een 1m80 kon je niet in de badkamer staan. Voor hen was dat echter geen probleem. Spijtig dat er geen airco was met dat warme weer... de ramen moesten dag en nacht openstaan voor verkoeling. Badkamer met douche was klein maar proper. Douchegel, watjes, haardroger en haarnetje voorradig. Ontbijt was uitgebreid naar onze normen en lekker. Als je aan de straatkant zit, heb je 's avonds wel kans op wat meer lawaai van het restaurant aan de overkant.
Gereisd anders in juli 2013

Middelmatig hotel voor goede prijs

Matthias, 30-12-2012

Hotel Kampa vonden wij een "middelmatig hotel": er waren geen uitgesproken goed of slechte eigenschappen. De ridderstijl komt uitsluitend in de ontbijtzaal sterk tot uiting, maar is elders in het hotel niet echt terug te vinden... De kamer was zeer proper, maar wel met een zeer kleine (onpraktische) badkamer. Het ontbijt was OK, maar we hebben al beter gekend voor een 4-sterren hotel. Wat de ligging betreft: openbaar vervoer op 5 minuten wandelen en de Karelsbrug op 10 minuten wandelen; al bij al dus een relatief gunstige ligging. Het sterkste punt is wat ons betreft de prijs-kwaliteit verhouding aangezien wij dit hotel voor zeer scherpe prijs konden boeken.
Gereisd met partner in december 2012

Betaalbare aanrader voor bezoek aan Praag

Geert , 5-8-2012

Best Western Hotel, meestal wel okay dus. Ook in dit geval geen teleurstelling. Ideaal gelegen, vanuit het drukke centrum even de Karlsbrug overwandelen, een parkje door en je bent er. Rustige locatie pal vlakbij de rivier. Zo schudt je een hectische dag in de stad in een paar minuten van je af. Het thema in het gehele hotel is de riddertijd. Lekker oubollig, maar de sfeer past wel prima bij een bezoek aan een stad met deze grandeur. Kamers zijn inderdaad aan de kleine kant, maar bij een stad als Praag ben je op je kamer toch alleen maar om dodelijk vermoeid je bed in te duiken. Prima ontbijtbuffet en goede service. Tot slot niet onbelangrijk: heel betaalbaar.
Gereisd met partner in januari 2012

Prima hotel

ajel, 12-4-2012

Dit is een prima hotel. Centraal, maar buiten de drukte. Ca 3min lopen naar de karlsbrug. Ontbijt is erg uitgebreid.

Kamers zijn niet bijzonder groot. Bedden goed.

De bedden tja das persoonlijk he. In ons geval goed.

Personeel is typerend voor type hotel. Vriendelijk, behulpzaam, maar onpersoonlijk.

Gereisd met partner in april 2006

goed stadshotel

hendriks A, 16-2-2011

Ik was hier met mijn 2 zussen , maar goed dat we ieder een 2 pers.kamer hadden geboekt, deze waren net groot genoeg voor 1 pers, dus veel te klein voor 2 pers.

Het hotel lag op loop afstand van alle bezienswaardigheden, lekker rustig. Het ontbijt was goed, het hotel is geheel in riddertijd stijl. De ontbijtruimte was te donker met geen direct licht van buiten, we hebben niet het avondeten gebruikt, in de buurt zijn talloze restaurantjes waar je goed en lekker kunt eten.

Bij de terugreis kwam de taxi niet opdagen, ofschoon we die de avond van te voren al hadden besteld.uiteindelijk na lang aandringen kwam de zwarte taxi.

We hadden via het hotel een trip naar therisa stad geboekt, ze kwamen ons mooi op tijd ophalen. In de na middag werden we midden in de nieuwe stad afgezet , we moesten maar zien hoe we in het hotel kwamen, dus lopend of met het openbaar vervoer.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Nooit weer!

dicksijtsma, 25-12-2010

Aankomst: gereserveerde double room niet beschiklbaar! Dus twin room, je weet wel slapen alsof je ruzie hebt. Volgende dag betere kamer gekregen. Ontbij was erg goed. Het duurde wel lang voordat zaken die op waren bijgevuld werden.

Servixce bleek de laatste dag zeer slecht te zijn. Ze verrekten het een taxi voor ons te bellen. Ja dat kon wel maar alleen het bedrijf waar zij zaken mee doen(provisie vangen dus en wij twee keer zocveel betalen als met AAA taxi).

Daardoor hele vakantie zo ongeveer bedroven dor deze domme stemmingmakerij. Echt waardeloos en dus nooit weer naar dit hotel ondanks de fraaie en rustige ligging

Gereisd met partner in december 2010

Leuk hotel met ridderthema

petra, 23-11-2010

Hotel heeft een gunstige ligging ten opzichte van centrum en bezienswaardigheden.

Het ontbijt is uitgebreidt, de eetzaal is leuk ingericht met ridderthema. Dit thema komt terug bij de receptie en de gangen. Kamer groot met zithoekje en badkamer klein maar schoon.

Vraag eventueel om een niet rokers kamer.

Dit hotel is een aanrader om in te verblijven in Praag!

Gereisd met partner in november 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Kampa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Kampa in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Kampa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Kampa scoort een 7.86 uit 10 op basis van 40 reviews.