Camping Autocamp Trojská ***

Autocamp Trojská

8 reviews over Camping Autocamp Trojská in het Nederlands

Top verblijf!

van Gessel, 17-8-2017

We hadden een kamer voor vier gehuurd. Eigenaresse zeer vriendelijk, spreekt goed Duits en Engels.

Kamer zeer schoon, geldt ook voor het sanitair. We hebben het ontbijt daar genoten ook dat goed verzorgd!

10 min van Praag met de bus of tram die stopt vlakbij.

Rustige autocamp, je auto staat beveiligd, prima plek om te zijn en zeker niet duur!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ideale camping voor bezoek aan Praag

LiekeS, 30-7-2017

Correcte ontvangst. Rustige camping in een achtertuin. We logeerden in een blokhut: zeer basic, maar gezellig en uitstekend schoon. Prima en brandschoon sanitair.

De camping ligt op fietsafstand van Praag en is prima om na de drukte van de stad tot rust te komen.

Broodjes of volledig ontbijt kan je verkrijgen op de camping.

Enig minpunt: de camping is echt op campers gericht. Je kan er dus niet met de tent terecht. Dan is een blokhut een goed alternatief. Op de buurcamping stonden wel tenten zagen we.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig en schoon

Walther van Kessel, 16-9-2016

Wij stonden met een camper bij de mensen in de tuin, 10 minuten van het centrum van Praag
Gereisd met partner in mei 2016

Eenvoudig, maar goed

Otterdijk, 2-9-2015

Wij hadden een 4persoonskamer in het hoofdgebouw. De kamer is eenvoudig, maar ruim en heel netjes/schoon. Ook de badkamer en wc zagen er prima verzorgd uit.

Het centrum van Praag is goed te bereiken met het OV, een kwartiertje met de tram of bus. In Praag zelf kun je overal komen met de metro of tram.

Praag Zoo ligt op loopafstand en is zeker de moeite waard, een mooie grote dierentuin met een mooi uitzicht over Praag.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

super camping

blomme huguette, 5-5-2015

Mooie camping, vriendelijke uitbaatster,heel verzorgt sanitair
Gereisd met partner in april 2015

Aanrader!

Judith, 31-8-2013

Mooie (kleine) stadscamping, alles ziet er keurig strak onderhouden uit, sanitair is zeer schoon. Geen ' zwembadklapdeuren' maar gewone deuren met blinkende handvatten. Douchecabines zijn smal maar hebben tenminste deuren die dicht kunnen zodat handdoek en kleding droog blijven. De eigenaresse woont zelf in het grote huis waar je ook kamers kunt huren. Ze regelt alles zeer efficient en tot in de puntjes. Wasmachine staat tot je beschikking en je mag de was boven op haar terras ophangen. Achterin de camping kun je ook een hutje huren. Er staan voornamelijk campers, maar tenten zijn ook welkom. Wij hebben hier samen met onze jongens van 13 en 17 jaar 4 dagen doorgebracht en hebben een geweldige tijd gehad! Wij komen om Praag te zien en niet voor animatie op een camping, dat moet je ook niet verwachten. Dus: kindvriendelijk? Is voor ons geen issue. Tram 17 (brengt je naar de stad) en de Moldau liggen om de hoek. Mooie omgeving ook om te hardlopen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

goed en saai

André Akerboom, 10-8-2013

stadscamping - goede plek om met de tram naar praag centrum te reizen. tramkaartjes bij receptie. weinig sfeer onpersoonlijke camping. sanitair netjes maar afdrogen/omdraaien in de douche viel niet mee. ontbijtje/drankje bij receptie.
Gereisd met partner in juli 2013

Supercamping als uitvalsbasis voor Praag

benjo31, 3-8-2012

Deze grote 'achtertuin' is omgetoverd tot een kleine gezellige camping met uitstekende voorzieningen in de buurt van de dierentuin. 's Avonds gaat het hek dicht.

Het personeel is zeer voorkomend, de eigenaresse zeer vriendelijk en zelfs de kaartjes (en de namen van de haltes) voor de tram naar Praag-centrum zijn verkrijgbaar.

De camping heeft een klein restaurantje en je kunt gebruik maken van de broodjesservice. Wifi werkt uitstekend. Ook kunnen er kleine hutjes en kamers gehuurd worden.

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamp Trojská in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamp Trojská zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Autocamp Trojská scoort een 8.97 uit 10 op basis van 8 reviews.