Hotel Athena Palace ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Athena Palace bij:

1 review over Hotel Athena Palace in het Nederlands

Nooit meer!!!!

Denise Lemaire, 3-1-2009

Dit hotel doet zich mooier voor dan het in werkelijkheid is. De kamers zijn super klein! Ze vragen je voor de hele periode vooruit te betalen en rekenen een veel hogere koers dan in andere hotels! Wij hadden geboekt voor 4 nachten. Gelukkig hadden we die 4 nachten niet vooruit betaald en zijn we na 1 nacht weggegaan. De kamer was helemaal niet wat we ervan verwachtte en door de hoge koers die dit hotel rekende hebben we ontzettend veel betaald voor een klein mini kamertje. De vrouw achter de receptie met wie ik een fatsoenlijk gesprek probeerde te voeren luisterde niet naar wat ik te zeggen had en lulde maar een eind weg!! Parkeren voor 6 euro? Mooi niet, zeg maar 20 euro per dag! 3 straten verderop want een eigen parkeerplaats hebben ze niet. Het is absoluut geen aanrader!! Nog zoiets; sateliet-tv, wij hadden helemaal geen zenders!!

Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Athena Palace in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Athena Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Athena Palace scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.