Hotel Admirál - botel ***

Hotel Admirál - botel
Admirál - botel
8,4

5 reviews over Hotel Admirál - botel in het Nederlands

Prima plek om te logeren!

Peter, 15-7-2014

Mijn algemene indruk van dit botel is dat ik het een super hotel vind.

Het licht aan een mooie plek in de Vlatava rivier op een rustige plek.

Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Ik vind dit echt een hotel dat eigenlijk te weinig vraagt voor hetgeen ze bieden hebben.

Dit botel heeft een restaurant wat 's-avond ook door veel Pragenaars wordt gebruikt wat als resultaat heeft dat dit vrij prijzig is. Daarom raad ik u aan om een restaurant in het centrum van Praag te zoeken. Er is genoeg keuze en voor ieder's budget!

De kamers worden elke dag goed schoon gemaakt.

Echter zou ik gezinnen met kinderen dit botel niet aanraden omdat het vertier toch buiten dit botel gezocht moet worden.

Gereisd alleenreizend in januari 2014

Goede accomodatie

Peter, 14-7-2014

Deze accomodatie is zijn geld waard. Het ligt op een mooie rustige plek in de Vlatava rivier. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is zeer prijzig omdat half Praag hier 's-middags en 's-avonds komt lunchen/dineren. De kamers zijn netjes en schoon. Het is echter geen kindvriendelijk hotel.
Gereisd alleenreizend in mei 2014

Fantastische plek

hilde van der slijcken, 2-12-2013

is een ongelofelijk leuk hotel , lekker eten en Tony was geweldig !!!!!! wat jammer genoeg niet van de andere staff kon gezegd worden. Personeel in de bar zeer onvriendelijk ! gelukkig was Tony er ......
Gereisd met vrienden in november 2013

N.C.Mitchell-Tuinhof, 20-3-2007

super leuk botel(hotel) het is dus een boot op de moldeau alles is op loop afstand. leuk vriendelijk personeel spreekt goed engels. zeer lux allemaal.

als je met eigen auto bent word er s'afonds en snacht's elk half uur bij de auto's gekeken. de meeste auto diefstalen zijn buitenlandse auto's,

je kunt er zelfs voor kiezen een wielklem om je auto te laten zetten(voor de vieligheid).

we hebben hier zeer genoten.

Gereisd anders in maart 2007

Gunst Vincent, 12-2-2006

Goed onderhouden,proper,de kamers zijn wat klein.De verschillende dezienswaardigheden zijn niet ver vandaan(geen tram of metro vandoen).Prachtig zicht op de VLtava,Vysehrad,en het kasteel.
Gereisd anders in februari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Admirál - botel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Admirál - botel in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Admirál - botel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Admirál - botel scoort een 8.38 uit 10 op basis van 5 reviews.