6,5

Matig

2 reviews over Pension Accord in het Nederlands

Prima hotel, 1 minpunt

Yvonne, 11-8-2008

Prima hotel, kan me absoluut niet vinden in de voorgaande beoordeling. Mooie, schone (maar kleine) kamer met nette badkamer middenin het centrum, betaalden 60,-. Geen geluidsoverlast gehad of harde bedden etc. Enige minpunt, bij het uitchecken wilden we onze spullen bij de receptie achterlaten omdat we Praag nog in gingen. Bij terugkomst was er 1 tas gestolen! Tip; als je spullen wilt achterlaten vraag dan of ze die in het (personeels) kamertje willen zetten.
Gereisd met partner in augustus 2008

F.N.Bakker, 6-5-2007

De bedden zijn van beton zo hard: heel dunne matras, 2 cm schuim, op harde plank.

Het ontbijt wordt niet aangevuld; op is op. We hadden een groep oostenrijkers die om 7 uur al vertrok en lunchpakketten maakte voor de hele dag, dus wij om 8 uur niks meer te eten.

Gereisd met partner in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Accord in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Accord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Accord scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.